دوشنبه 6 بهمن 1399 / 15:15|کد خبر : 4210|گروه : اجتماعي

در جلسه هماهنگی برنامه های دهه مبارک فجر مطرح شد؛

افتتاح ۷۶ پروژه عمرانی و اقتصادی در بانه/ ایجاد ۳۶۷ فرصت شغلی به مناسبت دهه فجر

افتتاح ۷۶ پروژه عمرانی و اقتصادی در بانه/ ایجاد ۳۶۷ فرصت شغلی به مناسبت دهه فجر

اسماعیل رستم پور فرماندر شهرستان بانه گفت: در دهه فجر امسال تعداد ۷۶ پروژه عمرانی و اقتصادی همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر در شهرستان بانه به بهره‌برداری خواهد رسید.

ه گزارش آربابا خبر ، اسماعیل رستم پور، فرماندر شهرستان بانه اظهار کرد: در آغاز پنجمین دهه از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران هنوز دشمن و استکبار دست از دشمنی با ما بر نداشته و یقیناً بر نخواهد داشت چرا که دشمنان وجود و ماهیت دینی و استقلال جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار داده و به هر طریقی در حال ضربه زدن به اتحاد و انسجام ملی ما است.
 
 
وی افزود: خوشبختانه کشور ما با وجود فشارها و هجمه‌های استکبار جهانی با اتحاد و همدلی همگان در سایه رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به سمت پیشرفت و رشد در حال حرکت است و وظیفه همگان این است که تا حد وسعمان برای زنده نگه داشتن ارزش های انقلابی و اسلامی بکوشیم چرا که انقلاب به ما هویت و ارزش داد و اگر برخی کاستی‌ها نیز در جاهایی وجود دارد، می‌توان با روحیه انقلابی آن را برطرف کرد.
 
 
فرماندار بانه با اشاره به اینکه دهه فجر نماد وحدت، مقاومت و ایثار است، عنوان کرد: دهه فجر فرصت مغتنمی برای ارائه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و توطئه دشمنان را با حضور و مشارکت مردم شریف در مراسمات این ایام الله و حماسه حضور مردم در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا خنثی خواهیم کرد.
 
 
رستم پور بر ایجاد زمینه برای حضور و مشارکت مردم در برنامه های دهه فجر و مراسمات توسط مدیران دستگاههای اجرایی تاکید کرد و افزود: روز به روز عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران بیشتر نمایان می شود و در گرامیداشت این اقتدار همه باید تلاش کنیم که شکوه و عظمت انقلاب به بهترین شکل به نسل جوان منتقل شود.
 
 
وی تشریح کرد: ۵۸۰ میلیارد ریال برای پروژه‌های عمرانی و اشتغالزایی و طرح‌های آماده بهره‌برداری در دهه مبارک فجر شهرستان بانه هزینه شده است، بهره برداری از این پروژه ها و طرحهای اشتعالزایی ۳۶۷ فرصت شغلی در شهرستان بانه ایجاد کرده است.
 
 
 رستم پور در پایان خاطر نشان کرد: بیش از ۱۶۶ برنامه فرهنگی، هنری، مسابقات ورزشی، جشن های انقلاب در سطح مدارس و مساجد درایام الله دهه فجر برگزار خواهد شد که در سطح بخش ها ۳۸ پروژه، ۲۰ طرح عمرانی، ۲۵ طرح خدماتی، ۶ طرح صنعتی و ۹ طرح فرهنگی اجتماعی به بهره براری می رسند.
 
 
انتهای پیام


برچسب ها :

برنامه دهه فجرپیروزی شکوهمند انقلاب اسلامیدستاوردهای نظام جمهوری اسلامیفرماندار بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی