سه شنبه 7 بهمن 1399 / 11:17|کد خبر : 4213|گروه : اقتصادي

جدیت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در بازگردانی شان و کرامت کولبران؛

مخبر: مصصم به ساماندهی کولبران در کردستان، آذربایجان غربی و کرمانشاه هستیم/ رونمایی از 5700 طرح اشتغال اجتماع محور در کردستان

مخبر: مصصم به ساماندهی کولبران در کردستان، آذربایجان غربی و کرمانشاه هستیم/ رونمایی از 5700 طرح اشتغال اجتماع محور در کردستان

محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بر جدیت این ستاد در بازگردانی شان و کرامت کولبران تأکید کرد و گفت: مصصم به ساماندهی کولبران در سه استان دارای کولبر هستیم تا وضعیت موجود کاهش یابد و افرادی را که واقعا از روی نیاز و بیکاری و به ناچار به کولبری روی آورده‌اند، ظرف یک یا ۲ سال آینده، ساماندهی کنیم.

به گزارش آربابا خبر ، محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان امام ( ره) صبح امروز در سفر به استان کردستان از پنج هزار و ۷۰۰ طرح اشتغال محور را با ۵۰۰ میلیارد تومان در سنندج رونمایی کرد.
 
به گفته مخبر این پنج هزار و ۷۰۰ طرج برای ۱۶ هزار نفر در استان کردستان شغل ایجاد کرده است. وی تأکید کرد: از این تعداد 1500 طرح به کولبران اختصاص دارد و قرار است برای 4500 کولبر در استان کردستان شغل ایجاد شود.
 
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: مصصم به ساماندهی کولبران در استانهای آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه هستیم تا وضعیت موجود کاهش یابد و افرادی را که واقعا از روی نیاز و بیکاری و به ناچار به کولبری روی آورده‌اند، ظرف یک یا ۲ سال آینده، ساماندهی کنیم.
 
مخبر افزود: 1093 طرح با 3297 شغل در کرمانشاه و ۴۰۷ طرح با 1221 شغل در آذربایجان غربی نیز برای کولبران این استان‌ها اجرایی شده است.
 
وی ضمن تأکید بر بازگردانی شأن و کرامت کولبران، شغل های ایجاد شده برای کولبران را در زمینه‌های دامداری، فرش، صنایع دستی و دیگر بخش‌هایی است که بنا بر نیاز و ظرفیت استان مورد نیاز بوده است، عنوان کرد.
 
انتهای پیام/


برچسب ها :

مخبرکردستانکولبرانکوله برشغل برای کولبران

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی