پنجشنبه 9 بهمن 1399 / 17:43|کد خبر : 4221|گروه : اجتماعي

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بانه؛

برگزاری دوره‌های آموزش گردشگری و صنایع دستی در بانه / رشد و توسعه بوم‌گردی روستایی باید در اولویت‌ قرار گیرد

برگزاری دوره‌های آموزش گردشگری و صنایع دستی در بانه / رشد و توسعه بوم‌گردی روستایی باید در اولویت‌ قرار گیرد

سعدالله رحیمی خواه رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بانه از گسترش همکاری‌های با کمیته امداد امام خمینی این شهرستان خبر داد.

به گزارش آربابا خبر ، سعداله رحیمی‌خواه رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بانه در دیدار با رئیس و کارشناسان حوزه آموزش و اشتغال کمیته امداد امام خمینی ( ره) این شهرستان بیان کرد: راه‌های همکاری مشترک در زمینه گسترش فعالیت‌های آموزشی در رشته های صنایع‌دستی و رشد و توسعه بوم‌گردی روستایی باید در اولویت‌ قرار بگیرد.
 
 
وی به پتانسیل‌های موجود در زمینه صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان اشاره داشت و گفت: با برنامه‌ریزی هدفمند، ایجاد بستر آموزشی مناسب و توسعه تولید پایدار می توان در راستای تحقق رونق تولید که شعار امسال است تلاش کرد.
 
 
رحیمی‌خواه عنوان کرد: اهمیت شهرستان بانه با توجه به مقصد گردشگری بودن و وجود پتانسیل‌ها و جاذبه‌های طبیعی، فرهنگی و تجاری همواره برای گردشگران داخلی و خارجی دارای اولویت بوده است و از این فرصت باید بیشترین استفاده را کرد.
 
 
در ادامه جلال فرقانی رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان بانه از زحمات و تلاش‌های اداره میراث فرهنگی بانه تشکر کرد و افزود: با آموزش مهارت‌های اشتغالزایی در حوزه صنایع‌دستی و گردشگری به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام‌خمینی، می‌توان شاهد تولید و رونق اشتغال پایدار برای افراد علاقمند و جوانان جویای کار در شهرستان باشیم.
 
 
انتهای پیام


برچسب ها :

برگزاری دوره آموزشیتوسعه بوم گردیاشتغال پایداررئیس اداره میراث‌فرهنگیگردشگری و صنایع‌دستی بانه؛

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی