یکشنبه 12 بهمن 1399 / 18:42|کد خبر : 4233|گروه : اقتصادي

در نخستین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر؛

۲ طرح خدماتی و صنعتی در بانه به بهره برداری رسید

۲ طرح خدماتی و صنعتی در بانه به بهره برداری رسید

همزمان با اولین روز از ایام الله دهه فجر یک واحد تولید سفره یکبار مصرف و پروژه توسعه و اصلاح شبکه برق در بانه به بهره برداری رسید.

به گزارش آربابا خبر، صلاح کریمی رئیس اداره برق بانه در آیین بهره برداری از طرح توسعه و تقویت شبکه توزیع برق این شهرستان اظهار کرد: در سال ۹۹ اعتباری که تاکنون توسط این اداره جذب شده، ۲۷ میلیارد تومان است که در حال حاضر ۱۴ پروژه توسعه و بهسازی شبکه توزیع برق در سطح شهرستان اجرا گردیده که پروژه پست شبکه توزیع برق بلوار کردستان به عنوان نمادین به بهره برداری می رسد.
 
 
 
وی افزود: محله بلوار کردستان که ساخت و ساز بیشماری در سال ۹۷ در آن صورت گرفت باعث شد تا مردم این محله با مشکل ضعف ولتاژ برق روبرو شوند که با ایجاد این پست شبکه توزیع برق با اعتباری بالغ بر ۳۸۰ میلیون تومان، انتظار می رود که مشکلات برق در این منطقه کاهش یابد.
 
 
 
 
 
 کریمی عنوان کرد: همزمان با اجرای این پروژه، ۵ پروژه مشابه در محله‌های باشگاه دانیال، پل سنگی بختیاری، مسجدحضرت نور و شهرک‌فرهنگیان که ضعف ولتاژ داشتند، پست توسعه و بهسازی شبکه ایجاد شده است.
 
 
 
 
 
وی ادامه داد: شبکه کلی روستاهای ابوالحسن و گندمان، اصلاح و بهسازی شبکه توزیع برق انجام گرفته و مشکلات نیز رفع شده است و از لحاظ حریم، محیط کمتری را در بر گرفته و کل شبکه ایجاد شده از کابل خود نگه دار است که باعث جلوگیری از سرقت می‌شود.
 
 
 
 
 
کریمی تصریح کرد: ۱۴۱ دستگاه چراغ روشنایی معابر نصب گردیده و ۳۰۰ دستگاه دیگر موجود هستند که بخشی از آن نصب شده است، روستاهای زله و نژو  نیز در بحث اصلاح و بهسازی شبکه توزیع برق به بهره‌برداری رسیده است.
 
 
 
 
 
در ادامه بایز حسینی رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان بانه در آیین رونمایی از یک واحد تولیدی سفره یکبار مصرف اظهار کرد: در این واحد بالغ بر ۳ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است که خوشبختانه کل مبلغ مذکور آورده سرمایه گذار بوده و تسهیلات بانکی دریافت ننموده است.
 
 
 
 
 
وی افزود: ظرفیت تولید این واحد ۲۴۰۰ تن در سال است و ماهیانه ۲۰۰ تن تولید در این واحد صورت می‌پذیرد، تولیدات صورت گرفته شامل سفره های یکبار مصرف در طرحها و رنگهای متفاوت و محصولات این واحد صادرات محور می باشد.
 
 
 
 
 
حسینی عنوان کرد: این واحد تولیدی توانسته در نزدیک به چهار ماه برای ۱۱ نفر ایجاد اشتغال نموده و در این مدت کوتاه ۶۰۰ تن تولید برای بازارهای هدف در کشورهای عراق صادر کرده است.
 
 
 
 
 
انتهای پیام


برچسب ها :

بهره برداری از پروژهسفره یکبار مصرفاصلاح و توسعه شبکهصادرات محور

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی