دوشنبه 9 آذر 1394 / 10:11|کد خبر : 424|گروه : اقتصادي

فرمانده سپاه بانه:

اجرای 124 پروژه محرومیت زدایی توسط سپاه و بسیج در بانه

اجرای 124 پروژه محرومیت زدایی توسط سپاه و بسیج در بانه

فرمانده سپاه بانه از اجرای 124 پروژه محرومیت زدایی و مردم یاری توسط سپاه و بسیج در این شهرستان طی پنج سال گذشته خبر داد.

سرهنگ یعقوب صفاری فرمانده سپاه بانه صبح امروز  نهم آذرماه در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به اینکه بسیج و سپاه از خود مردم بوده و با مردم و برای مردم به وجود آمده است لذا این افتخار را دارد که همیشه با مردم بوده‌ و در تمام برنامه‌ریزی‌های بسیج و سپاه مفتخر هستیم که همیشه در کنار مردم بوده و هستیم.

وی بابیان اینکه بسیج یک سرمایه عظیم برای نظام جمهوری اسلامی است، افزود: علی رغم اینکه تامین امنیت و دفاع از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی از رسالت های مهم سپاه می باشد اما در کنار این ماموریت ها، رسیدگی به وضعیت محرومین، مردم‌نوازی و مردم یاری نیز از دیگر کارها و اقدامات این نهاد مردمی است بطوریکه فرزندان این ملت در لباس سپاه و بسیج توانسته اند از سال 89 تا کنون بالغ بر 124 پروژه محرومیت زدایی و مردم یاری را در در شهرستان بانه به انجام رسانند.

صفاری مبلغ اعتبارات هزینه شده برای این 124 پروژه را بالغ از 2 میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: باید توجه داشت که عمده این پروژه ها در نقاط صفر مرزی و مناطق صعب العبور شهرستان بانه اجرا و به بهره برداری رسیده است.

فرمانده سپاه بانه، احداث مسجد، مدرسه، خانه بهداشت، احداث راه روستایی، شبکه انتقال و ذخیره آب شرب ، خانه محروم، پل روستایی و خانه عالم را از جمله مهم ترین این پروژه ها در 5 سال گذشته برشمرد.


وی، احداث مجموعه ورزشی در قالب سوله های صالحین، اشتغال‌زایی،کمک به خانواده‌های بی‌سرپرست و بیماران صعب‌العلاج، را از دیگر پروژه‌ها و اقداماتی دانست که سپاه بانه در مدت مذکور در راستای محرومیت زدایی و مردم یاری در این شهرستان  انجام رداده است.


گفتنی است که در هفته بسیج امسال نیز 11 پروژه محرومیت زدایی و مردم یاری با اعتباری بالغ بر 150 میلیون تومان توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بانه با حضور مسئولین، ماموستاهای آیینی و آحاد مردم در بخش های سه گانه شهرستان بانه افتتاح و به بهره برداری رسید.
 




 



برچسب ها :

فرمانده سپاه بانه124 پروژه محرومیت زدایی و مردم یاری در بانهبانهآرباباخبر بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی