پنجشنبه 16 بهمن 1399 / 11:40|کد خبر : 4244|گروه : اقتصادي

امام جمعه سنندج خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور؛

مسئولان دولتی معضل کولبری در کردستان را درک کنند/ جوانان کردستانی با رنج بیکاری دست و پنجه نرم می کنند

مسئولان دولتی معضل کولبری در کردستان را درک کنند/ جوانان کردستانی با رنج بیکاری دست و پنجه نرم می کنند

 امام جمعه سنندج در یازدهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کردستان خطاب به محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: جوانان استان کردستان با رنج بیکاری دست و پنجه نرم می کنند و دولت باید این مسئله را درک کند.

به گزارش آربابا خبر ، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در یازدهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کردستان که با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم تشریف فرمایی مسئولان کشوری برای استان کردستان مایه خیر و برکت باشد چرا که مردمان این استان با صبوری در انتظار رفع مشکلات خود هستند.
 
وی افزود: تقدیم ۱۰هزار شهید، جانباز، در این استان نشانه  عشق، علاقه و وفاداری مردم استان کردستان به انقلاب می باشد که رسیدگی به مشکلات بیکاری جوانان و نخبگان و رفع معضل حاشیه نشینی از مطالبات مردم استان است.
 
ماموستا رستمی در ادامه عنوان داشت: رسیدگی به مشکلات جوانان و نخبگان که سرمایه ها و موتور متحرک این انقلاب هستند بسیار مهم است که متاسفانه بسیاری از آنها با رنج بیکاری دست و پنجه نرم می کنند.
 
رستمی افزود: بنده نه تنها به عنوان امام جمعه این استان بلکه به عنوان یک ماموستای مطالبه گر درخواست رفع مشکلات مردم این استان را از مسئولین درخواست میکنم که به بحث مرزهای این استان و بحث کولبری عنایت ویژه داشته باشید.
 
وی به وجود اماکن مذهبی در استان اشاره کرد و تصریح نمود: ۳۰۰هزار طلبه در استان وجود دارد که از لحاظ معیشتی در مضیقه قرار دارند.
 
انتهای پیام/


برچسب ها :

بیکاریکولبرجوانانامام جمعه سنندج

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی