دوشنبه 20 بهمن 1399 / 21:57|کد خبر : 4254|گروه : اجتماعي

در نهمین روز از دهه مبارک فجر؛

4 واحد تولیدی در بانه به بهره‌برداری رسید

4 واحد تولیدی در بانه به بهره‌برداری رسید

همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر 4 طرح تولیدی لامپ کم مصرف و ریسه‌ای، کولر گازی و لوازم خانگی کوچک مقیاس در بانه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش آربابا خبر ؛بایز حسینی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بانه  در آیین افتتاح پروژه‌های تولیدی اظهار کرد: امسال به مناسبت دهه مبارک فجر ۶ واحد تولیدی با هزینه ۵۹۰ میلیارد ریالی با ۳۶۰ نفر اشتغالزایی در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

 

وی افزود: این پروژه‌ها شامل ۲ واحد تولید لامپ‌های کم مصرف و چراغ های تزیینی ریسه، یک واحد تولید لوازم خانگی کوچک مقیاس، یک واحد تولید سفره یک بار مصرف، یک واحد تولید کولر گازی و یک واحد تیرچه و قطعات بتنی و خرپا است.

 

حسینی با بیان اینکه مساحت زیربنای این واحدها ۹ هزار و ۱۰۰ متر مربع است اظهار داشت:برای راه اندازی این واحدها ۱۴۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی پرداخت شده و بقیه هم از محل آورده سرمایه گذاران تامین شده است.

 

وی  ادامه داد: در واحد تولیدی لامپ‌های ریسه ای و تزیینی باران تجارت پوریا سالانه ۲ میلیون عدد لامپ و ۴۰۰ تن چسب تولید می‌شود و برای ۸۰ نفر اشتغال ایجاد و ۱۱۸ میلیارد ریال نیز در آن سرمایه گذاری شده است.

 

حسینی گفت: در واحد تولیدی لامپ های کم مصرف اروند الکتریک تجارت ایرانیان رونیا نیز سالانه ۱۵ میلیون عدد انواع لامپ تولید می شود و برای ۶۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی ۲۰۰ و میلیارد ریال نیز در آن سرمایه گذاری شده است.

 

وی اظهار داشت:  در واحد تولید کولر گازی ندا ارتباطات آسیا سالانه ۱۰۰ هزار عددکولر گازی تولید و برای اشتعال  ۲۷ نفر ۸۰  میلیارد ریال هزینه شده است.

 

حسینی افزود : در واحد تولید لوازم خانگی کوچک مقیاس پیشرو سورین فن آور فرتاک با نام تجاری ناسا الکترونیک نیز سالانه ۱۸۸ هزار دستگاه لوازم خانگی تولید و ۱۴۰ میلیارد ریال هزینه شده و برای ۷۰ نفر اشتغال ایجاد شد.


انتهای پیام/



برچسب ها :

اخبار بانهبهره برداری از پروژهدهه فجر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی