چهارشنبه 22 بهمن 1399 / 11:36|کد خبر : 4261|گروه : سياسي

فرماندار بانه،

عمران و آبادانی کشور از برکات نظام جمهوری اسلامی است

عمران و آبادانی کشور از برکات نظام جمهوری اسلامی است

اسماعیل رستم پور، فرماندار بانه عدم وابستگی به جریان های شرقی و غربی را از برکات نظام عنوان کرد و گفت: انقلاب ایران متکی به قرآن و اسلام و برگرفته از بینش اسلامی است و انقلاب اسلامی متعلق به همه اقشار جامعه است

به گزارش آربابا خبر ، اسماعیل رستم پور فرماندار بانه در مراسم گرامیداشت یوم الله 22 بهمن که با حضور اقشار مختلف و مردم شریف شهرستان بانه به صورت رژه موتوری و خودرویی برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب ما برگرفته از عزت و آبرو است دفاع از مظلوم در برابر ظالم و استبدادگران از مهمترین اهداف انقلاب بود.
 
وی با اشاره به تفاوت انقلاب ایران با سایر انقلاب ها در کشورهای دیگر گفت: همه اقشار جامعه در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند زمانی که جنگ ویرانگر بر کشور ما تحمیل شد همه اقشار جامعه درصف های بسیجی در برابر دشمنان مبارزه کردند.
 
رستم پور خدمات رسانی به نقاط مرزی را یکی از وظایف دولت عنوان کرد و ادامه داد: عدالت اجتماعی در کشور برقرار است و این تفکر والایی رهبرانقلاب در همه طبقات نظام گنجانده شد.
 
 
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه بنیان انقلاب براساس اسلام و قرآن است همه هجمه ها و دسیسه های دشمنان در 42 ساله گذشته با تدبیر و هوشیاری مقام معظم رهبری ختثی شد.
 
رستم پور به تحریم های ظالمانه در چند سال اخیر اشاره کرد و ادامه داد: در چند سال اخیر بدترین تحریم ها بر کشور حاکم شده حتی در شرایط کرونایی اجازه خرید دارو را به کشور ما ندادند کجایی این عمل انسانی است؟
 
وی گفت: علی رغم تمام تحریم ها تمام ظرفیت های توسعه و عمران پیش بینی و در حال انجام است در ایام الله های مختلف شاهد عمران آبادانی در این نقطه صفر مرزی هستم وارات در بازارچه مرزی سیرانبند بانه آغاز شده و به زودی این مرز رسمی می شود.
 
رستم پور ادامه داد: مردم انقلابی ایران ثابت کردند در شرایط سخت اتحاد بیشتری با نظام  دارند واین از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.
 
رژه خودرویی و موتوری در شهرستان بانه به مناسب چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور مرزنشینان غیور از میدان شهید قاسم سلیمانی شروع شده و تا میدان علامه برده رشی ادامه داشت.
 
 
انتهای پیام /


برچسب ها :

بانه ۲۲ بهمنفرماندار بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی