یکشنبه 3 اسفند 1399 / 08:43|کد خبر : 4279|گروه : اقتصادي

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی؛

شهرک صنعتی بانه نیاز به ساماندهی دارد

شهرک صنعتی بانه نیاز به ساماندهی دارد

بهزاد رحیمی؛ نماینده مردم شهرهای سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرک صنعتی بانه به لحاظ روشنایی، تصفیه خانه، هدایت آبهای سطحی و دفع فاضلاب مشکلات زیادی دارد که نیاز به ساماندهی دارد.

به گزارش آربابا خبر، بهزاد رحیمی  نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، در نشست با سرمایه گذاران بانه ای به ظرفیت های سرمایه گذاری در بانه اظهار داشت: شهرک صنعتی بانه زمین برای ایجاد واحدهای تولیدی دیگر ندارد باید برای ایجاد منطقه ای در برای ایجاد شهرک صنعتی اقدام شود.
 
 
 
وی با دعوت از فعالان اقتصادی برای سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بانه گفت: بهره برداری از این منطقه گامی مهمی در راستای حل مشکلات کولبران است و زمینه را برای اشتغال بیشتر افراد جویای کار فراهم می کند.
 
 
 
رحیمی ادامه داد: برخی از سرمایه گذاران از واگذاری محدود زمین های منطقه ویژه اقتصادی بانه گلایه مند هستند باید برای تحقق شعار نگین اقتصادی غرب کشور در منطقه ویژه اقتصادی بانه باید دنبال کیفیت باشیم.
 
 
 
وی گفت: زمینی که به سرمایه گذاران واگذار می شود نیاز آنها را تامین نمی کند برخی از سرمایه گذاران برای ایجاد واحدهای تولیدی نیاز به بیش از پنج هزار متر مربع زمین دارند که واگذاری زمین با این مساحت امکان پذیر نیست.
 
 
 
وی با بیان اینکه برای جذب سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی بانه باید تسهیلات ویژه در نظر گرفته شود ادامه داد: قیمت تمام شده ای که برای زمین های منطقه ویژه اقتصادی بانه تعیین شده با توجه به تورم افسار گسیخته، وضعیت اقتصادی و موقعیت سرمایه گذاران قابل توجیه نیست.
 
 
 
رحیمی حلقه توسعه منطقه ویژه اقتصادی بانه را رسمی شدن مرز سیرانبند و ایجاد منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان عنوان کرد و گفت: در روزهای آینده مرز سیرانبند بانه رسمی می شود و امیدواریم قبل از سال جدید منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان نیز محقق شود
 
 
انتهای پیام /


برچسب ها :

اخبار بانهشهرک صنعتینماینده مجلس

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی