پنجشنبه 7 اسفند 1399 / 13:51|کد خبر : 4287|گروه : اجتماعي

به همت کانون بسیج حقوقدانان سپاه شهرستان بانه؛

۲ نفر زاندانی جرائم غیرعمد در بانه آزاد شدند

۲ نفر زاندانی جرائم غیرعمد در بانه آزاد شدند

مصطفی پیرزاد معاون هماهنگ کننده سپاه بانه گفت: با کمک کانون بسیج حقوق دانان سپاه شهرستان بانه و ستاد دیه استان تعداد ۲ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد آزاد شدند، خیرین بسیج اصناف نیز مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال در این حرکت خداپسندانه شریک شدند که از این عزیزان تقدیر و تشکر میکنم.

ه گزارش آربابا خبر ، مصطفی پیرزاد معاون هماهنگ کننده سپاه بانه در مراسم آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد در بانه اظهار کرد: مبلغ بدهی یکی از زندانیان ۴۱ میلیون تومان بود که ۱۱ میلیون توسط فرد زندانی و ۳۰ میلیون تومان نیز توسط کانون بسیج حقوق دانان و با همکاری خیرین بسیج اصناف پرداخت شد و مبلغ پرداختی برای زندانی دیگر ۳۳ میلیون تومان بود، که مبلغ ۱۳ میلیون توسط شخص و ۲۰ میلیون تومان توسط کانون بسیج حقوق دانان سپاه و ستاد دیه استان پرداخت گردید.
 
 
 
وی افزود: بسیاری از افراد به دلیل فقر، شرایط اقتصادی و اتفاقات ناگواری که در زندگی هر انسانی ممکن است رخ دهد، در زندان ها هستند و خانواده آنها با دشواری های بیشماری روبه رو می شوند و از این رو، افراد و خیرانی که زمینه آزادی این افراد را فراهم می کنند، حتما در پیشگاه خداوند متعال ماجور خواهند بود.
 
 
تاثیر سوء جبران ناپذیر حضور افراد زندانی بر خانواده های آنان
 
 
در ادامه اسماعیل رستم پور  فرماندار بانه نیز با اشاره به اهمیت آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد، خواستار مشارکت و نقش آفرینی گسترده گروه های مردمی و خیریه در این کار خداپسندانه شد و گفت: خوشبختانه اصناف و بازاریان شهرستان همواره به صورت خودجوش به حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه می پردازند که امیدواریم زندانیان جرائم غیرعمد نیز مورد حمایت آنان قرار بگیرند.
 
 
 
وی با اشاره به تاثیر سوء جبران ناپذیر حضور افراد زندانی بر خانواده های آنان، تصریح کرد: حضور افراد به واسطه جرائم غیرعمد اعم از مالی و حوادث در زندان، می تواند سبب بروز ناهنجاری های در سطح خانواده آنان شده و فقر، ترک تحصیل فرزندان و دیگر آسیب های اجتماعی را منجر شود، لذا از حرکت خدا پسندانه  کانون بسیج حقوق دانان سپاه در آزادی این دو نفر زندانی تقدیر و تشکر میکنم.
 
 
رویکرد قابل تحسینی از سوی خیرین در سطح شهرستان شاهد هستیم 
 
 
ماموستا جمال کریمی امام جمعه موقت بانه نیز در ادامه افزود: خوشبختانه رویکرد قابل تحسینی از سوی خیرین در سطح شهرستان شاهد هستیم که می تواند سرمنشا خیر و برکات عظیمی برای شهرستان بانه باشد.
 
 
 
ماموستا کریمی مردم شهرستان بانه را مردمی اهل رافت و گذشت خواند و تصریح کرد: آزاد سازی یک فرد زندانی که به دلایل غیرعمد مرتکب جرم شده است، از محبوب ترین اعمال نزد پروردگار بزرگ باشد.
 
 
انتهای پیام


برچسب ها :

آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمدناهنجاریمشارکتخیرین

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی