شنبه 9 اسفند 1399 / 20:09|کد خبر : 4290|گروه : سياسي

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان؛

طرح زمستانه کتاب در ۵۱ کتابفروشی کردستان آغاز شد

طرح زمستانه کتاب در ۵۱ کتابفروشی کردستان آغاز شد

عبید الله رستمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: طرح زمستانه کتاب از امروز در ۵۱ کتابفروشی استان آغاز شد و تا ۱۶ اسفند ادامه دارد.

به گزارش آربابا خبر؛ عبیدالله رستمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اظهار داشت: طرح پاییزه کتاب با مشارکت ۴۷ کتابفروشی برگزار شده بود اما طرح زمستانه با حضور ۵۱ کتابفروشی و افزایش ٩ درصدی به اجرا در می‌آید.
 
 
 
 
وی با بیان اینکه این طرح به مدت هفت روز در کتابفروشی‌ها اجرا می‌شود، اضافه کرد: به دلیل مشارکت بالای مردم میزان سقف خرید کتاب در طرح زمستانه به نسبت طرح‌های پاییزه،تابستانه و بهاره افزایش پیدا کرده و به ۲ میلیون ریال رسیده است.
 
 
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به اینکه سقف یارانه برای خرید هر کتاب در این طرح هم ۵۰۰ هزار ریال است، گفت: ارائه تخفیف در این طرح تنها شامل کتاب‌های چاپی است و سایر کالاهای فرهنگی عرضه شده در کتابفروشی را شامل نمی شود.
 
 
 
رستمی با بیان اینکه کتاب‌های عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان مشمول این طرح هستند، یادآور شد: کتاب‌های آموزشی، کمک آموزشی، افست، فاقد شماره شابک، دارای شابک غلط و کتاب‌هایی که در بانک اطلاعاتی خانه کتاب و ادبیات ایران ثبت نشده‌اند شامل این طرح نمی‌شود.
 
 
 
در طرح پاییزه کتاب که از ۲۴ تا ۳۰ آبان سال جاری در کردستان همزمان با سراسر کشور برگزار شد، ۴۷ کتابفروشی مشارکت داشتند و  ۱۲ هزار و ۷۲۲ جلد کتاب به مبلغ یک میلیارد و ٢٠٠ میلیون ریال به فروش رفت.
 
 
انتهای پیام/


برچسب ها :

کتابفروشیکردستانمشارکتمدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی