سه شنبه 19 اسفند 1399 / 14:04|کد خبر : 4309|گروه : اقتصادي

رئیس مجلس شورای اسلامی:

به همت مرزنشینان، بانه در مسیر توسعه و تحول قرار دارد/ مبادلات مرزی قاچاق نیست

به همت مرزنشینان، بانه در مسیر توسعه و تحول قرار دارد/ مبادلات مرزی قاچاق نیست

دکتر محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان بانه در مقایسه با چند دهه قبل در مسیر توسعه و تحول قرار گرفته است و ریشه های این تحول را باید در مبادلات مرزی و توسعه اقتصادی منطقه جستجو کرد.

به گزارش آربابا خبر، دکتر محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در بازدید از شهرک صنعتی و بازار بانه افزود: واردکنندگان دیروز، تولیدکنندگان امروز هستند و به جای واردات کالاهای غیرضروری به تولید کالاهای مورد نیاز مردم و صادرات روی آورده اند که بسیار ارزشمند است.
 
 
 
وی با اشاره به نظر رهبر معظم انقلاب در مورد پدیده قاچاق و تفاوت آن با مبادلات مرزی خاطرنشان کرد: مبادلات مرزی برای مرزنشینان قاچاق محسوب نمی‌شود و وقتی حرف از قاچاق می زنیم، منظور واردات کالا با دور زدن قانون، از دروازه های مرزی و از مسیرهای جاده ای و ریلی است که باید برای آن چاره اندیشی شود.
 
 
 
 
 
رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به اهداف سفر به استان کردستان در شهرستان بانه تصریح کرد: از اهداف عمده این سفر بازدید از برخی زیرساخت‌ها به ویژه حوزه راه و دسترسی است که موجب تسهیل در روابط تجاری می‌شود و از ضرورت‌های رونق مناطق مرزی به شمار می‌رود.
 
 
 
 
 
انتهای پیام/


برچسب ها :

مرزنشینانمبادلات مرزیقاچاقرییس مجلس شورای اسلامی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی