چهارشنبه 20 اسفند 1399 / 12:48|کد خبر : 4315|گروه : اقتصادي

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بانه؛

آغاز طرح «هزار روستا هزار تعاون» در شهرستان بانه

آغاز طرح «هزار روستا هزار تعاون» در شهرستان بانه

فرشاد دباغی رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بانه گفت: طرح "هزار روستا هزار تعاون" در روستاهای بانه با استفاده از ظرفیت های صنایع دستی و گردشگری اجرا می شود که این طرح در روستای کریم آباد بانه آغاز شد.

به گزارش آربابا خبر ، فرشاد دباغی رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بانه، با بیان اینکه طرح هزار روستا هزار تعاون در راستای اشتغال زنان روستای اجرا می شود اظهار داشت: در اجرای طرح هزار روستا هزار تعاون هر روستا یک برند مخصوص دارد که این برند با توجه به ظرفیت های که در روستا وجود دارد شناسایی می شود.
 
 
 
وی افزود: در هر روستای شهرستان بانه یک برند خاص وجود دارد تلاش می کنیم ظرفیت و استعداد زنان روستای را برای شناسایی برند بسنجیم و برای هر روستا یک برند تعریف کنیم.
 
 
 
 
 
دباغی با بیان اینکه در اجرای این طرح زنان روستای تعاونی تشکیل می دهند، ادامه داد: شناسایی برند روستایی با همکاری شرکت تولیدی شیلان بانو انجام می شود این شرکت تولیدی کار آموزش بانوان روستای و انجام می دهد.
 
 
 
 
 
وی بیان کرد: محصولات تولیدی روستای مراحل مختلفی دارد که هر کدام از مراحل توسط یکی از زنان که در این زمینه مهارت دارد انجام می شود.
 
 
 
 
 
زنان روستایی استعدادها و توانایی های زیادی در زمینه تولید دارند 
 
 
 
 
 
در ادامه زریان عثمانی مدیرعامل شرکت شیلان بانو نیز گفت: کار شناسایی استعداد زنان روستای کریم آباد از یک سال قبل آغاز شد و بانوان این روستا در هر رده سنی می توانند در این تعاونی سهم داشته باشند.
 
 
 
 
 
وی افزود: زنان روستایی استعدادها و توانایی های زیادی در زمینه تولید دارند که شکوفایی این استعدادها می تواند در توانمند سازی زنان روستای موثر باشد.
 
 
 
 
 
عثمانی اظهار داشت: با ایجاد تعاونی روستای بسیاری از مشکلات زنان روستای حل می شود واسطه های که محصول آنها را باقیمت پایین می خرند از بین می رود و زنان می توانند محصول تولیدی خود را با قیمت مناسب و برند مخصوص روستا به بازار عرضه کنند.
 
 
 
 
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: برای عرضه محصولات زنان روستای با دی جی کالا قرار دادی منعقد کردیم و در این سایت برای محصولات تولیدی بازاریابی می شود.
 
 
 
 
 
انتهای پیام/


برچسب ها :

طرح هزار روستا هزار تعاوناشتغال زنان روستاآموزش بانوانرییس اداره تعاونکار و رفاه اجتماعی شهرستان بانه؛

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی