پنجشنبه 28 اسفند 1399 / 23:44|کد خبر : 4335|گروه : اجتماعي

به مناسبت اعیاد شعبانیه و فرارسیدن سال نو؛

۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان بانه ای اهدا شد

۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان بانه ای اهدا شد

مصطفی پیرزاد معاون هماهنگ کننده سپاه بانه گفت: تعداد ۱۰ سری جهیزیه به ارزش مجموعاً ۲۰ میلیارد ریال توسط بسیج سازندگی و محرومیت زدایی سپاه بانه در اختیار نوعروسان نیازمند قرار گرفت.

به گزارش آربابا خبر؛ مصطفی پیرزاد معاون هماهنگ کننده سپاه بانه در حاشیه برگزاری مراسم اهدای ۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند این شهرستان اظهار کرد: این اقدام با هدف ترویج ازدواج آسان و بهره مندی نوعروسان نیازمند از لوازم ضروری زندگی انجام گرفته است و حمایت از جوانان در این امر، بسیاری از مشکلات موجود در جامعه را رفع می‌کند و سبب نشاط و شادابی میان جوانان می‌شود.
 
 
 
وی افزود: یکی از برنامه‌های سپاه در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب، تلاش در جهت ترویج ازدواج آسان و کم کردن هزینه‌های زندگی برای زوج‌های جوان است.
 
 
 
پیرزاد عنوان کرد: این جهیزیه‌ها شامل ۱۰ قلم وسایل اساسی زندگی مانند یخچال، اجاق‌گاز، فرش، جاروبرقی، ظروف آشپزخانه، سرویس آرکوپال، سرویس قابلمه، سری کامل قاشق و چنگال، پتو دو نفره است که توسط بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه بانه تهیه شده است.
 
 
 
وی تشریح کرد: ارزش ریالی هر سری از این جهیزیه‌ها بالغ‌ بر ۲۰ میلیون تومان است که مجموعا ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است، در ابتدای سال تاکنون به منظور اهدای جهیزیه به نیازمندان این شهرستان حدود ۲۹ سری جهیزیه آماده و به نیازمندان اهدا شده است.
 
 
 
پیرزاد در پایان خاطر نشان کرد: فلسفه اصلی وصلت‌ها و ازدواج‌ها مودت و رحمت است‌، و باید تلاش شود که زندگی بر پایه عشق و محبت باشد و همیشه کاری صورت گیرد که محبت‌ها زیاد شود، سپاه در تهیه جهزیه در جهت ازدواج آسان جوانان همیشه پیشگام بوده است .
 
 
انتهای پیام/


برچسب ها :

جهزیهنوعروسانسپاهازدواج آسانمعاون هماهنگ کننده سپاه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی