جمعه 29 اسفند 1399 / 00:56|کد خبر : 4336|گروه : اجتماعي

۱۹۰ بسته معیشتی در مرحله نهم رزمایش کمک مومنانه در بانه توزیع شد

۱۹۰ بسته معیشتی در مرحله نهم رزمایش کمک مومنانه در بانه توزیع شد

مصطفی پیرزاد معاون هماهنگ کننده سپاه بانه گفت: با هدف لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نهمین مرحله از رزمایش همدلی، مواسات و کمک‌های مومنانه به همت سپاه بانه انجام شد،رزمایش کمک مومنانه در شرایطی که کرونا کسب و کار برخی از مردم را کساد کرده، توانسته گام مهمی در جهت حمایت از نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا باشد.

به گزارش آربابا خبر؛ مصطفی پیرزاد معاون هماهنگ کننده سپاه در آغاز  نهمین مرحله رزمایش کمک مومنانه سپاه بانه گفت: با توجه به سخنرانی رهبر معظم انقلاب که باید مواسات و همدلی بین فقرا و نیازمندان ایجاد شود، از ابتدای ماه رمضان رزمایش کمک مومنانه با هدف کمک به اقشار نیازمند جامعه و کسانی که بر اثر ویروس کرونا آسیب دیده‌اند، انجام شد.
 
 
 
وی افزود: این بسته ها شامل 1 بطری روغن 800 گرمی، 10 کیلو برنج ، 3 بسته ماکارونی 700 گرمی، 2 قوطی رب،1 بسته خرما،1بسته شکر،1 کنسرو لوبیا، 1بسته چای،1بسته نمک، 1بسته رشته آش،1بسته رشته سوپ،1 بسته لپه است، که ارزش ریالی هربسته میانگین ۴ میلیون نهصد هزار ریال است.
 
 
 
پیرزاد ادامه داد: در این رزمایش ۱۹۰ بسته معیشتی با ارزش ریالی هر بسته ۴ میلیون و نهصد هزار ریال و در مجموع ۹۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، توسط اکیپ های مختلف در سطح شهر و روستا از طریق پایگاه‌های مقاومت بسیج در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.
 
 
 
وی بیان کرد: در رزمایش کمک مومنانه از ابتدا تاکنون اقلام مختلفی در بین نیازمندان توزیع شده که شامل نوشت افزار، کیف و کفش برای دانش آموزان می باشد و مجموع بسته‌ها و کمک های انجام شده ۵۲۵۷ بسته بوده که از نیمه شعبان سال گذشته تاکنون توزیع شده است.
 
 
 
پیرزاد تاکید کرد: در ادامه رزمایش کمک مومنانه که توفیق حاصل شد تا به مردم شریف شهرستان بانه این خدمات ارائه شود در بحث آزادی زندانیان جرایم غیرعمد که با کمک خیرین دو نفر از این زندانیان در شب میلاد امام علیع)  از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده خود بازگشتند.
 
 
 
وی در پایان با اشاره به اینکه رزمایش کمک مؤمنانه بر گرفته از تأکیدات دین اسلام و قرآن کریم که در قالب احسان و انفاق است، گفت: هیچ ایرانی نمی‌تواند قبول کند که همسایه او در شرایط بد اقتصادی و کرونایی از خانواده شرمنده باشد و نتواند هزینه و مایحتاج زندگی را تأمین کند، مجری رزمایش کمک مومنانه سپاه بوده و این نهاد انقلابی با شناسایی افراد نیازمند و کمک به آنها تا پایان این ویروس منحوس کرونا  در کنار مردم خواهد بود.
 
 
انتهای پیام/


برچسب ها :

رزمایش کمک مومنانهمرحله نهم۱۹۰ بستهنیازمندانمعاون هماهنک کننده سپاه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی