سه شنبه 3 فروردین 1400 / 20:31|کد خبر : 4343|گروه : اجتماعي

آغاز کاشت گل در فضای سبز شهر بانه؛

۴۵۰۰ جعبه گل های فصلی متنوع خریداری شده است

۴۵۰۰ جعبه گل های فصلی متنوع خریداری شده است

زیات مرادی مسئول فضای سبز شهرداری بانه گفت: در آستانه سال نو و در راستای اجرای طرح استقبال از بهار و زیباسازی فضای شهری برای همشهریان، کاشت گل های بهاری در دستور کار قرار گرفت.

زیات مرادی مسئول فضای سبز شهرداری بانه در گفتگو با خبرنگار آربابا خبر، اظهار کرد: در طرح استقبال از بهار، رفع نقص آبنما، شستشو و رنگ آمیزی مبلمان شهری، ساماندهی پارک ها، تعمیر و بازسازی محافظ های حبابی و تعویض لامپ های پایه چراغ های میادین، نورپردازی، در دستور کار قرار دارد، عملیات گلکاری در میادین، بلوارها و بوستان های سطح شهر با کاشت انواع گل بهاری در حال انجام است.
 
 
 
وی در ادامه با اشاره به عمليات كاشت گل های فصل بهاره در شهر افزود: اين واحد در راستای بهبود منظر شهری و با هدف ايجاد محيط شهری مناسب و زيبا و همچنين ايجاد نشاط و سرزندگی در بين شهروندان و با آرزوی داشتن بهاری سبز، اقدام به كاشت انواع گل های بهاره در بلوارها و ميادين شهر بانه كرد.
 
 
 
مرادی به شروع عمليات كاشت گل های بهاری در  شهر اشاره و خاطرنشان كرد: همچنين اين واحد نيز در راستای بهبود منظر شهری در ايام بهار كاشت گلهایی همچون بنفشه، ابلق، همیشه بهار، رز هلندی هفت رنگ و رز سیاه ... را در دستور كار قرار داده است.
 
 
وی ادامه داد: ۴۵۰۰ جعبه گل های فصلی متنوع خریداری شده که در بلوارها و میادین شهر کاشت خواهد شد، نخل سیکاس ۱۰ دسته، ۲۵۰ دسته کاج با ارتفاع ۲ متر ۲۰۰ دسته رز هلندی هفت‌رنگ، ۲۰۰ دسته رز سیاه، گونه های تک سوز گیاهی ۲۰ دسته و گلدان های مرمری تزیینی در ورودی شهر و داخل شهر ۲۲ عدد خریداری شده است.
 
 
مرادی در پایان خاطرنشان کرد: از سرپرست شهرداری بانه که در سال جدید قطعاً برنامه‌های زیادی در راستای توسعه فضای سبز بانه در نظر دارد و همکاری های لازم که با واحد فضای سبز در جهت خریداری امکانات و تجهیزات لازم انجام داده کمال تشکر دارم، واحد فضای سبز شهرداری بانه تمامی تلاش خود در جهت ايجاد محيطی زيبا در شهر خواهد داشت و اميد است شهروندان نيز با حمايت و همكاری همه جانبه، فضای سبز شهر بانه را در ايجاد محيط سالم ياری نمايند.
 
 
انتهای پیام


برچسب ها :

فضای سبزکاشت گلمیادینبلوارهامبلمان شهریمسئول فضای سبز شهرداری بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی