جمعه 6 فروردین 1400 / 11:09|کد خبر : 4347|گروه : اجتماعي

تامین مسکن محرومین نیازمند همت خیرین؛

۱۰ قطعه زمین توسط خیر بانه ای به مدد جویان کمیته امداد اهداء شد

۱۰ قطعه زمین توسط خیر بانه ای به مدد جویان کمیته امداد اهداء شد

جلال فرقانی رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بانه گفت: کمیته امداد یکی از نهادهای متولی در حوزه توانمندسازی افراد آسیب پذیر جامعه است که برای انجام مأموریت‌های خود به کمک‌های خیّران نیاز دارد و افراد نیک اندیش نقش مهمی در موفقیت این نهاد برای خدمت رسانی مطلوب تر به جامعه هدف تحت حمایت دارند.

جلال فرقانی رئیس کمیته امداد شهرستان بانه در گفتگو با خبرنگار آربابا خبر؛ اظهار کرد: یک خیر اهل این شهرستان ۱۰ قطعه زمین به ارزش ۱۲ میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد اهدا کرد، مساحت هر قطعه زمین ۱۲۰ متر مربع است که برای احداث مسکن نیازمندان به مددجویان کمیته امداد اهدا شد.

 

وی افزود: جامعه هدف تحت حمایت این نهاد، نیازهای متعددی از جمله معیشت، مسکن و اشتغال دارند و با توجه به شرایط سخت اقتصادی، زندگی برای خانواده‌های تحت حمایت این نهاد نیز سخت تر شده و کمک‌های خیّران برای توانمندی و کاهش دغدغه‌های آنها، تأثیر بسزایی دارد.

 

فرقانی ادامه داد: خیران نقش بسزایی در کمک به رفع مشکلات خانواده‌های تحت حمایت دارند و  توانمندی جامعه هدف تحت حمایت این نهاد، تنها با منابع دولتی امکان پذیر نیست و به مشارکت خیّران و انفاق نیاز دارد.

 

وی با اشاره به همت خیرین بانه در کمک به نیازمندان تحت پوشش عنوان کرد: این زمین ها در جنب شهرک قایبرد واقع شده که ارزش ریالی آن ۱۲ میلیارد ریال برآورد می شود که با اهدای آن ۱۰ خانوار در آینده صاحب مسکن می شوند، در راستای تامین مسکن محرومین سال گذشته ۸۱ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد احداث شد که ۵۰ درصد اعتبارات آن از محل سازمان برنامه بودجه تامین شده و مابقی توسط اعتبارات سازمانی تامین شده است.

 

 وی در پایان خاطرنشان کرد: برای احداث مسکن محرومین ۴۲۰ میلیون ریال اعتبار برای هر واحد توسط کمیته امداد هزینه می شود که ۳۰۰ میلیون ریال به صورت تسهیلات و ۱۲۰ میلیون ریال به صورت کمک بلاعوض به متقاضایان پرداخت می شود.

 

انتهای پیام/



برچسب ها :

کمیته امداداهدای زمینخیرمددجویانرییس کمیته امداد بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی