یکشنبه 8 فروردین 1400 / 11:20|کد خبر : 4348|گروه : اجتماعي

استاندار کردستان؛

تلاش سربازان امام زمان(عج) موجب ناکامی دشمنان در ایجاد تفرقه شده است

تلاش سربازان امام زمان(عج) موجب ناکامی دشمنان در ایجاد تفرقه شده است

بهمن مراد نیا، استاندار کردستان گفت: تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) موجب ناکامی دشمنان در ایجاد تفرقه به ویژه در استان‌هایی هم چون کردستان شده است.

به گزارش آربابا خبر، بهمن مرادنیا استاندار کردستان با صدور پیام تبریک آغاز هفتە سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار داشت: امنیت یکی از مهمترین شاخص‌های توسعه پایدار و محور برنامه‌ریزی‌های کلان سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در همه بخش‌ها و بازەهای زمانی بە شمار می‌رود.

وی در ادامه این پیام نوشته است: استان کردستان بە دلیل شرایط خاص و مرزی بودن هموارە مورد طمع و چشم داشت دشمنان در جهت ایجاد تفرقە و ۲ دستگی بودە است کە این امر بحمدللە و با تلاش شبانە روزی و خستگی ناپذیر حافظان امنیت و بویژه سربازان گمنام امام زمان (عج) ناکام مانده است.

استاندار کردستان افزود: امروز با توجهات خاص نظام و همت مضاعف دولت، استان کردستان در حال کم کردن فاصله توسعه‌ای خود با استان‌های برخوردار است و تحقق این مهم بی‌گمان جز با همکاری ایثارگران و خادمان امنیت آفرین امکان پذیر نبود.

مرادنیا در پایان پیام خود اظهار داشت: اینجانب فرا رسیدن هفتە سربازان گمنام امام زمان (عج) را بە محضر تمامی نیروهای ارجمند و گرانمایە امنیت کە آرامش همە جانبە را برای شهروندان فراهم می‌سازند تبریک و تهنیت عرض کردە و صحت و سلامتی و طول عمر همگان بویژە کادر و مدیران خدوم آن نیرو را از خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم.

میلاد با سعادت و خجسته سالروز میلاد بقیة الله الاعظم(عج) و هفته منتهی به این ایام فرخنده در تقویم رسمی جمهوریی اسلامی به نام هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) نامگذاری شده است.

انتهای پیام/



برچسب ها :

کردستاناستاندار

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی