دوشنبه 9 فروردین 1400 / 23:15|کد خبر : 4349|گروه : اجتماعي

رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی بانه ؛

ورود خودرو به داخل مغازه در بانه یک مصدوم برجای گذاشت

ورود خودرو به داخل مغازه در بانه یک مصدوم برجای گذاشت

سالار بسطامی رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی بانه گفت: ورود خودرو به داخل مغازه‌ای در خیابان‌ کمربندی ۲ شهر بانه موجب مصدوم شدن صاحب مغازه شد.

سالار بسطامی رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی بانه ، در گفتگو با خبرنگار آربابا خبر اظهار کرد: در پی تماس با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع این حادثه نیروهای عملیات ایستگاه شماره یک  به محل حادثه اعزام شدند.
 
 
 
وی در مورد چگونگی بروز این حادثه افزود: یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ با سرعت درحال حرکت در کمربندی ۲ بود که به علت نا معلومی وارد مغازه ای در کمربندی ۲ شد که منجر به مصدومیت صاحب مغازه  که فردی ۵۴ ساله بود  از ناحیه ی پای چپ گشته و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.
 
 
 
بسطامی ادامه داد: بنا به اظهار شاهدان ظاهراً این خودرو در مسیر حرکت  به دلیل نا مشخصی از مسیر اصلی منحرف شده  و پس از برخورد با دیواره ی جدول بلوار وارد مغازه ی سوپرمارکت گشته شده است.
 
 
 
وی عنوان کرد:  امنیت کامل خودروی چپ شده با تجهیزات هیدرولیکی و ایمن سازی توسط ٱتش نشانان برقرار شده و با قطع برق خودرو، ماشین توسط جرثقیل به پارکینگ هدایت و علت دقیق وقوع این حادثه توسط پلیس راهور مشخص می شود.
 
 
 
بسطامی تاکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدود شدن عبورومرور خودرو ها، خلوت بودن خیابان ها باعث می شود که افراد با سرعت بیشتری در خیابان ها و بلوارها حرکت کنند که این مسئله باعث می شود که متاسفانه شاهد چنین حوادث دلخراش و ناراحت کننده ای باشیم.
 
 
 
وی در پایان از همه شهروندان درخواست کرد: با رعایت سرعت مطمئنه و نیز توجه جدی و دقیق به قوانین و مقررات رانندگی در خیابان ها و سطح شهر تردد کنند.
 
انتهای پیام/


برچسب ها :

ورود خودرومغازهمصدومعملیاتآتشنشانانرئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی