یکشنبه 15 فروردین 1400 / 15:54|کد خبر : 4358|گروه : اجتماعي

در دیدار فرماندار بانه با مدیر صندوق بیمه اجتماعی کردستان تاکید شد؛

چتر حمایتی بیمه عامل تامین امنیت و آرامش خانوارها در مناطق محروم است/ لزوم ترویج بیمه روستاییان و عشایر در میان مردم

چتر حمایتی بیمه عامل تامین امنیت و آرامش خانوارها در مناطق محروم است/ لزوم ترویج بیمه روستاییان و عشایر در میان مردم

اسماعیل رستم پور فرماندار بانه گفت: توسعه و ترویج بیمه روستائیان در روستاها و مناطق محروم موجب بهره مندی مردم از این نعمت ارزنده منتفع می شود، چتر حمایتی بیمه تامین امنیت و آرامش خانوارها در مناطق محروم است.

به گزارش آربابا خبر، اسماعیل رستم پور فرماندار بانه در دیدار با مدیر صندوق بیمه اجتماعی استان کردستان اظهار کرد: اگر بتوانیم بیمه اجتماعی را در جامعه و به خصوص جامعه روستایی کم برخوردار، گسترش دهیم و مردم با این صنعت و چتر حمایتی که دولت نیز آن را حمایت می کند آشنا شوند، آرامش و امنیت نیز در روستاهای ما گسترش خواهد یافت.
 
 
 
وی بر همکاری همه جانبه فرمانداری شهرستان بانه در امر ترویج بیمه روستایی بین روستائیان و کشاورزان شهرستان تاکید کرد و گفت: وظیفه ما مسئولین این است که امید به زندگی را در بین مردم بالا ببریم و مطمئنا یکی از شاخص های این مهم موضوع ترویج بیمه اجتماعی است، ان شالله بتوانیم فعالیت چشمگیری در این زمینه داشته باشیم و این حق مردم است که از خدمات بهره مند شوند.
 
 
 
 در ادامه جبار احمدپور مدیر صندوق بیمه اجتماعی کردستان، ضمن تاریخچه تشکیل و تشریح اهداف فعالیت صندوق بیمه اجتماعی گفت: فعالیت صندوق بیمه اجتماعی با هدف جلوگیری از مهاجرت بی رویه روستاییان به شهرها، کاهش اختلاف طبقاتی و محرومیت زدایی از روستاها، تأمین امنیت اجتماعی ، توزیع عادلانه درآمد در جهت گسترش عدالت اجتماعی می باشد.
 
 
 
وی ادامه داد: اغلب مردم شهرستان بانه مشمول عضویت در صندوق بیمه اجتماعی هستند، اما آنطور که وضعیت آماری شهرستان نشان می‌دهد، نیاز است تا اقدامات گسترده‌تری در جهت تروج و شناساندن بیمه روستاییان و عشایر  به مردم شریف این شهرستان صورت گیرد.
 
 
 
احمدپور در پایان خاطر نشان کرد: نیازمند حمایت بیشتر مجموعه فرمانداری بانه برای توسعه بیمه روستایی و عشایر در سطح شهرستان هستیم، به همین منظور صندوق نیز برنامه دارد تا از کارگزاران جدید با رویکرد تخصصی بیمه استفاده نماید.
 
 
انتهای پیام/


برچسب ها :

اخبار بانهبیمه اجتماعیروستایان و عشایرمناطق محرومعدالت اجتماعیفرماندار بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی