پنجشنبه 19 فروردین 1400 / 11:25|کد خبر : 4362|گروه : اجتماعي

رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی بانه؛

آتش سوزی در انبار مدرسه بانه منجر به خسارت شد

آتش سوزی در انبار مدرسه بانه منجر به خسارت شد

سالار بسطامی رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بانه گفت: در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش سوزی در انبار یک مدرسه در میدان علامه "برده رشی" بانه، نیروهای عملیات ایستگاه شماره یک به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

سالار بسطامی رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی بانه در گفتگو با خبرنگار آربابا خبر ،  اظهار کرد: عوامل آتش نشانی به موقع در محل حاضر بودند و مشغول اطفاء حریق گردیدند که خوشبختانه به دلیل تعطیلی مدرسه این حادثه خسارت جانی در بر نداشته است و حضور به موقع آتش نشانی موجب مهار کامل آتش سوزی شد.
 
 
 
وی افزود: آتش‌نشانان به محض ورود به محل، با دود و شعله‌های حریق در انبار مدرسه مواجه شدند و با قطع جریان برق و گاز ساختمان با استفاده از لوله‌های آبرسان، شعله‌های حریق را مهار و از گسترش حریق به سایر قسمت‌های ساختمان مدرسه جلوگیری کردند.
 
 
 
 
 
بسطامی عنوان کرد: علت حادثه، نشت گازوئیل  است و میزان خسارت های مالی این حادثه قابل توجه است، جنس های موجود در انبار به طور کامل آتش گرفته است که حاوی کالاهای  مختلفی بود.
 
 
 
 
 
وی در پایان خاطر نشان کرد از شهروندان میخواهیم، با دیدن حوادثی اینچنینی به تماشا نایستند و اجازه دهند پلیس ، عوامل امدادی و اورژانس به موقع در محل حاضر گردند و مشغول اقدامات خود گردند.
 
 
 
 
 
انتهای پیام


برچسب ها :

اتش نشانیانبار مدرسهمهارآتشنشانانرئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی