دوشنبه 23 فروردین 1400 / 10:01|کد خبر : 4369|گروه : سياسي

نماینده سقز و بانه در مجلس:

وعده های کاندیداها قابلیت اجرایی داشته باشد/ حضور مقتدرانه مردم در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان

وعده های کاندیداها قابلیت اجرایی داشته باشد/ حضور مقتدرانه مردم در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان

بهزاد رحیمی نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: اختلاف افكنی، ايجاد كدورت و تنش، جنجال آفرينی، دادن وعده های خارج از وظايف قانونی، اسراف و تبذير و استفاده از امكانات عمومی و دولتی در تبليغات از مصاديق رقابت ناسالم است.

بهزاد رحیمی نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار آربابا خبر، با اشاره به اینکه ۱۴۰۰ برای کشور ما سرنوشت‌ساز و ویژه است اظهار کرد: غیر از مباحث کلی که کشور با آن روبروست، شاهد پروژه سیاسی اجتماعی انتخابات در خردادماه هستیم که از مدت‌ها قبل فرایند آن آغاز شده است.
 
 
 
وی افزود: انتخابات ریاست جمهوری، علاوه بر تاثیرگذاری در عرصه‌های ملی و دخیل بودن آن با سرنوشت یکایک افراد جامعه، تاثیرات فراملی و بین‌المللی دارد و حضور مردم در این انتخابات، تامین امنیت ملی و تضمین بقای نظام جمهوری اسلامی است و در سال جاری علاوه بر انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شوراهای اسلامی در شهرستان های سقز و بانه برگزار می‌شود.
 
 
رحیمی عنوان کرد: اگر حضور و مشاركت مردم در انتخابات كم شود زمينه ای برای اميدواری دشمن فراهم می شود و هر اندازه حضور مردم در انتخابات پرشورتر باشد، امنيت كشور را تضمين می كند و سبب اقتدار كشور می شود، حضور مقتدرانه مردم در انتخابات  موجب یاس و ناامیدی دشمنان می شود، انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا امسال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بار دیگر مردم با حضور پرشور خود در صحنه، توطئه دشمنان را نقش بر آب میکنند.
 
 
وی با اشاره به ویژگی های داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر  تاکید کرد: کسانی که به‌عنوان داوطلب در انتخابات شورای اسلامی شهر بانه حضور می‌یابند باید برای توسعه و آبادانی شهر برنامه داشته باشند و تمامی برنامه ها باید در حد و قواره شورا بوده باشد به‌طوری که اگر کسی برنامه‌ای در حد نمایندگی مجلس و حتی ریاست جمهوری ارائه دهند، بدون شک واقعی نیست.
 
 
رحیمی بابیان اینکه وعده های کاندیداها قابلیت اجرایی داشته باشد گفت: مردم به‌دقت تمامی حرکات و گفتار کاندیداها را رصد می‌کنند، مردم بعد از ۴۱ سال پیروزی انقلاب اسلامی آگاه هستند و انتخابات‌هایشان دقت لازم را دارند به‌طوری که مردم زمان حضور در پای صندوق‌های رأی به‌طور آگاهانه رأی داده و فرد اصلح را انتخاب می‌کنند.
 
 
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: زمانی انتخابات شیرین و دل‌چسب می‌شود رقابت‌ها بعد از انتخابات به رفاقت تبدیل شود، این رفاقت‌ها برای سایر کشورها الگو به‌حساب می‌آید و برای آن‌ها می‌توانیم ثابت کنیم که ایرانی‌ها پس از انتخاباتی سالم، رقابتی و پرشور همانند قبل با همدیگر برادر و رفیق هستند.
 
 
انتهای پیام/


برچسب ها :

انتخاباتکاندیدا هارقابت ناسالمتوسعه و آبادانیحضور مردمنماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی