چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400 / 12:42|کد خبر : 4384|گروه : اجتماعي

رئیس جمعیت هلال احمر بانه؛

افتتاح دو خانه هلال در شهرستان بانه؛ خانه هلال شعبه کوچکی از هلال احمر است

افتتاح دو خانه هلال در شهرستان بانه؛ خانه هلال شعبه کوچکی از هلال احمر است

اسماعیل رحیمی رئیس جمعیت هلال احمر بانه گفت: خانه هلال در واقع شعبه کوچکی از هلال احمر است و تمام تیم‌های ما اعم از جوانان و داوطلبان و.... روستایی در این خانه‌ها فعالیت خواهند داشت.

به گزارش آربابا خبر ، اسماعیل رحیمی رئیس جمعیت هلال احمر بانه در حاشیه مراسم افتتاح دو خانه هلال در شهر کانی سور و روستایی سیاحومه از توابع بخش نمشیر اظهار کرد: از مهمترین اقدامات خانه های هلال می تواند به جذب آموزش و سازماندهی ساکنان حوزه جغرافیایی خانه هلال اشاره کرد، البته آموزش‌های در خانه هلال برای همه ارائه می‌شود و برای شرکت در کلاس الزام به عضویت در جمعیت هلال احمر وجود ندارد.
 
 
 
وی افزود: توجه به آموزش و مردمی بودن برنامه های امدادی در مواقع بحران خواسته هلال احمر از مردم این شهرستان است و امیدواریم که از آموزش امداد و اقلام پشتیبانی خانه‌هابهره‌مند شوند.
 
 
 
 
 
رحیمی عنوان کرد: بهره‌برداری از خانه‌های هلال در راستای آشنایی اهالی روستاها با مخاطرات و یادگیری آموزش کمکهای اولیه است و افتتاح خانه های هلال با آموزش روستاییان می‌تواند آمادگی روستاییان را در برخورد با مخاطرات طبیعی و غیرطبیعی بالا ببرد.
 
 
 
 
 
رحیمی تاکید کرد: طرح آموزش همگانی کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات در خانه های هلال اقدامی اولیه برای ایجاد تاب آوری مناطق مختلف به ویژه مناطق روستایی در برابر آسیب های محیطی، حوادث و سوانح برای آسیب دیدگان تا زمان رسیدن نیروهای امدادی است.
 
 
 
 
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: ارزش های انسان دوستانه،  تامین سلامت و ایمنی افراد جامعه ضرورت جذب سازماندهی آموزش افراد ساکن در شهرها و روستاها به منظور آمادگی برای ارائه خدمات امدادی و بشردوستانه در هنگام بروز حوادث و سوانح طبیعی و غیرطبیعی در زمان طلایی امداد و نجات می‌باشد.
 
 
 
 
 
انتهای پیام


برچسب ها :

خانه هلالتامین سلامتجذب آموزشرییس جمعیت هلال احمر بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی