چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400 / 13:31|کد خبر : 4385|گروه : اجتماعي

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

نقاهتگاههای سپاه آماده پذیرش بیماران کرونایی است/ طرح شهید سلیمانی با جدیت و قوت ادامه دارد

نقاهتگاههای سپاه آماده پذیرش بیماران کرونایی است/ طرح شهید سلیمانی با جدیت و قوت ادامه دارد

سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه کردستان از آمادگی نقاهتگاه های سپاه برای پذیرش بیماران کرونایی خبر داد و گفت: در تامین تجهیزات بیمارستانی نیز آماده همکاری با دانشگاه علوم پزشکی استان هستیم.

 
به گزارش آربابا خبر ، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان ظهر امروز در جلسه هماهنگی طرح شهید سلیمانی در خصوص چگونگی کنترل پیک چهارم کرونا که با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کردستان و فرماندهان سپاه های شهرستانی و مدیران مراکز بهداشت در شهرستانها به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، عنوان کرد: در ماه های گذشته همبستگی و هماهنگی سپاه و دانشگاه علوم پزشکی به موفقی آمیز بودن طرح شهید سلیمانی کمک شایانی کرده است.
 
وی افزود: باید اقدامات مقابله ای با پیک چهارم کرونا همچون ماههای گذشته همچنان  با جدیت انجام و اعمال شود تا این مرحله نیز به سمت روند کاهشی سوق داده شود.
 
سردار حسینی ادامه داد: باید در خصوص دستورالعمل ها و نحوه مقابله با کرونا به جامعه پزشکی و کارشناسان این حوزه اعتماد کنیم چون قطعا هر آنچه که وزارت بهداشت و دانشگاههای تابعه در خصوص مقابله با کرونا عنوان می کنند بر اساس علم و آگاهی است.
 
فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: فضای مجازی و رسانه ها باید در حوزه اعتمادسازی مردم  به جامعه پزشکی تولیدات فاخر داشته باشند.
 
سردار حسینی تاکید کرد که تقویت تیم های نظارتی در طرح شهید سلیمانی به کاهش بیماری کرونا کمک زیادی می کند.
 
وی افزود: بنا به نظر دانشگاه علوم پزشکی استان، روسای ادارات می توانند تا یک چهارم نیروهای خود را به صورت دورکاری به کارگیری کنند.
 
فرمانده سپاه کردستان از آمادگی نقاهتگاه های سپاه برای پذیرش بیماران کرونایی خبر داد و گفت: در تامین تجهیزات بیمارستانی نیز آماده همکاری با دانشگاه علوم پزشکی استان هستیم.
 
سردار حسینی بر لزوم بیماریابی سریع در کنترل کرونا اکید کرد و گفت: در طرح شهید سلیمانی باید با مراجعه به مراکز مختلف خدماتی و ... در جامعه روند بیمار یابی تسریع شود.
 
وی بر اهمیت تشکیل جلسات هفتگی در خصوص عادی سازی وضعیت کرونا تاکید کرد و توجیه و آموزش مدیران آپارتمانهای مسکونی برای رعایت پروتکلهای بهداشتی و توزیع اقلام کشاورزی مورد نیاز کشاورزان در روستاها توسط جهاد کشاورزی به جهت کاهش تمرکز روستانشیان در شهرهای آلوده را از راههای کنترل ویروس کرونا عنوان کرد.
 
انتهای پیام/


برچسب ها :

کروناکردستانطرح شهید سلیمانی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی