چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400 / 21:15|کد خبر : 4386|گروه : اجتماعي

فرمانده انتظامی شهرستان بانه؛

توقیف ۲۰۰ قطعه بوقلمون زنده قاچاق در بانه

توقیف ۲۰۰ قطعه بوقلمون زنده قاچاق در بانه

رسول کرمی چگینی فرمانده انتظامی بانه گفت: ۲۰۰ قطعه بوقلمون زنده قاچاق توسط ماموران انتظامی ایست بازرسی شهید غلام الهی در بانه توقیف شد.

رسول کرمی چگینی فرمانده انتظامی بانه در گفتگو با خبرنگار آربابا خبر؛ اظهار کرد: ماموران انتظامی ایست بازرسی شهید غلام الهی در راستای اجرای مصوبات ستاد کنترل بازار و جلوگیری از قاچاق اقلام ضروری مردم حین کنترل خودرو های عبوری در محور مواصلاتی شهرستان بانه به یک کامیون حامل طیور مشکوک و برای بررسی بیشتر متوقف نمودند.
 
 
 
وی با بیان اینکه راننده خودرو فاقد هرگونه مدارک از اداره بهداشت و همچنین مجوز های قانونی برای حمل بار خود بود افزود: در این عملیات ۲۰۰قطعه بوقلمون زنده که به صورت غیر قانونی قصد خروج از شهرستان بود کشف شد .
 
 
 
چگینی ارزش بوقلمون های قاچاق را یک میلیارد و دویست میلیون ریال برآورد نموده و اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله تحویل مقامات قضایی شد.
 
 
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: اجرای طرحهای مبارزه با قاچاق کالا یکی از راهبرد های عملیاتی پلیس در پیشبرد و رشدو شکوفایی اقتصادی کشور محسوب می شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمام نهاد ها و بخشهای با نیروی انتظامی ضروری است.
 
 
انتهای پیام/


برچسب ها :

اخباربانهتوقیف بوقلمونکنترل بازارقاچاقفرمانده انتظامی شهرستان بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی