پنجشنبه 2 اردیبهشت 1400 / 05:21|کد خبر : 4389|گروه : اجتماعي

رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی بانه؛

واژگونی خودروی پژو موجب مصدومیت ۴ نفر شد

واژگونی خودروی پژو موجب مصدومیت ۴ نفر شد

سالار بسطامی رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی بانه گفت: یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در محور بانه_ سبدلو واژگون شده و منجر به مصدومیت ۴ نفر از سرنشینان آن شده است.

سالار بسطامی رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی بانه در گفتگو با خبرنگار آربابا خبر؛ اظهار کرد: در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵، مبنی بر مشاهده واژگونی یک دستگاه خودرو از نوع پژو 405 پایین تر از روستای سبدلو ، بلافاصله نیروهای عملیاتی از ایستگاه مرکزی آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
 
 
 
وی افزود: در این حاثه یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 ، در هنگام حرکت با از دست دادن کنترل خودرو از مسیر اصلی خود خارج شده و با گاردریل وسط جادە برخورد و واژگون گردیده و در نتیجه منجر به مصدوم شدن چهار نفر از سرنشینان داخل خودرو شد. 
 
 
 
بسطامی عنوان کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه با قطع سیستم برق خودرو و کشیدن نوار احتیاط ، به ماموریت خود پایان دادند.
 
 
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه این تصادف منجر به فوت نگردیده و مصدومین توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل و کارشناسان راهور و پلیس انتظامی در حال بررسی چگونگی واژگونی خودرو شدند و در نهایت آتش نشانان به منظور جلوگیری از لغزندگی جاده را کامل شستشو نمودند.
 
 
انتهای پیام/


برچسب ها :

واژگونی خودروآتش نشانانمصدومیترئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی