شنبه 4 اردیبهشت 1400 / 08:37|کد خبر : 4391|گروه : اجتماعي

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه؛

۷ تن مواد غذایی فاسد در بانه معدوم‌سازی شد

۷ تن مواد غذایی فاسد در بانه معدوم‌سازی شد

محمد شاه ویسی مدیر شبکه بهداشت و درمان بانه گفت: تیم بازرسی شبکه بهداشت بانه ۷ تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته، فاسد و غیر بهداشتی را با حضور نمایندگان پلیس اماکن، اتاق اصناف، اداره صَمت و شهرداری این شهرستان معدوم کرد.

محمد شاه ویسی مدیر شبکه بهداشت و درمان بانه در گفتگو با خبرنگار آربابا خبر ، با اشاره به اینکه مواد غذایی معدومی در سە ماهە، چهارم سال 99 و تعطیلات نوروزی توسط بازرسان واحد سلامت محیط کشف شده، اظهار کرد: این مواد غذایی شامل فرآورده‌های لبنی، پروتئینی، تنقلات و انواع نوشیدنی بود که به علت تقلبی بودن، رعایت نکردن شرایط نگهداری، سپری شدن تاریخ مصرف و نداشتن مجوز‌های بهداشتی در بازرسی‌های انجام شده کارشناسان شبکه بهداشت و درمان با مشارکت ادارات مرتبط و گزارش‌های مردمی کشف و جمع آوری شده است.
 
 
 
وی افزود: این مواد غذایی غیرقابل مصرف در صورت ورود به چرخه مصرف انسانی، سلامت شهروندان را با خطر مواجه می‌کند، نظارت‌های مستمر بر مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی، اقلام آرایشی و بهداشتی به صورت گشت‌های مشترک در بانه ادامه دارد و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد می شود.
 
 
 
 
 
 شاه ویسی تاکید کرد: از مردم نیز درخواست می‌کنیم مواد غذایی مورد نیاز را از مراکز معتبر و فروشگاه ها با محصولاتی دارای کیفیت خریداری کرده و در خریدهای روزانه خود به تاریخ‌های تولید، انقضا توجه داشته باشند.
 
 
 
 
 
وی عنوان کرد: در شرایط موجود عدم رعایت پروتکل های بهداشتی سلامت و ایمنی مردم و جامعه را مخدوش می کند و موجب تشدید شیوع ویروس کرونا می شود و تخلف در این زمینه به هیچ وجه قابل اغماض نیست.
 
 
 
 
 
شاه ویسی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت سلامتی مردم و شرایط بیماری کرونا، متصدیان نهایت دقت را در ارائه مواد غذایی و خدمات سالم به همشهریان داشته باشند، در غیر اینصورت و درصورت مشاهده موارد تخلف در بازدید کارشناسان، واحد متخلف با هماهنگی مراجع قضایی پلمپ، و متصدی جهت رسیدگی به مراجع قا نونی معرفی خواهند شد.
 
 
 
 
 
انتهای پیام/


برچسب ها :

موادغذایی فاسدمتخلفانمعدوم سازیبازرسان واحد سلامتمدیر شبکه بهداشت و درمان بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی