سه شنبه 7 اردیبهشت 1400 / 09:17|کد خبر : 4398|گروه : اجتماعي

رئیس کمیته امداد بانه؛

نخستین آشپزخانه طبخ اطعام نیازمندان در بانه راه اندازی شد

نخستین آشپزخانه طبخ اطعام نیازمندان در بانه راه اندازی شد

 جلال فرقانی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بانه گفت: این آشپرخانه در راستای تهیه و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان شهرستان بانه به همت کمیته امداد و همکاری خیرین نیکوکار این شهرستان افتتاح و آغاز به کار کرد.

جلال فرقانی رییس کمیته امداد بانه در گفتگو با خبرنگار  آربابا خبر، اظهار کرد: با توجه به اینکه رویکرد این نهاد ترویج فرهنگ خیر و احسان و نشر سنت حسنه اطعام نیازمندان است اما  به علت شیوع بیماری کرونا امکان گستراندن سفره‌های اطعام و افطاری برای نیازمندان در ماه مبارک رمضان فراهم نیست، این آشپزخانه با رعایت پروتکل های بهداشتی در راستای توزیع غذای گرم بین نیازمندان راه اندازی شد. 
 
 
 
وی افزود: تعداد روزانه ۲۰۰ پرس غذا در این آشپزخانه پخت می شود، در اولین روز از فعالیت این آشپزخانه تعداد ۲۰۰ پرس غذای گرم طبخ، بسته بندی و قبل از غروب آفتاب در بین نیازمندان بانه توزیع شد.
 
 
 
 
 
فرقانی بیان کرد: علاوه بر طبخ و توزیع غذای گرم توسط این نهاد توزیع بسته های معیشتی برای خانوار های محروم شناسایی شده در نظر گرفته شده که هنوز نمی توان آمار دقیقی از تعداد آن ارائه داد.
 
 
 
 
 
وی تاکید کرد: اطعام نیازمندان و توزیع سبدهای معیشتی از مهمترین برنامه‌های ماه مبارک رمضان از سوی این نهاد است و از مراکز نیکوکاری و خیرین به عنوان ظرفیتی مهم در جهت امکان تهیه بسته‌های معیشتی نیازمندان نام برد.
 
 
 
 
 
وی خاطرنشان کرد: فعالیت های خیرین تاکنون گره های بسیاری را از زندگی نیازمندان باز کرده است، امیدواریم فعالیت های خیرین در کمک به نیازمندان و محرومین، تداوم یابد.
 
 
 
 
 
 
 
این آشپزخانه با حضور فرماندار بانه، رئیس کمیته امداد، معاون هماهنگ کننده سپاه، جمعی از مدیران شهرستان و تعدادی از خیرین بانه افتتاح و آغاز به کار کرد.
 
 
 
 
 
انتهای پیام


برچسب ها :

آشپزخانهغذای گرمرمضاننیازمندانرئیس کمیته امداد بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی