چهارشنبه 8 اردیبهشت 1400 / 00:37|کد خبر : 4401|گروه : اجتماعي

دهمین مرحله رزمایش کمک مومنانه سپاه بانه ؛

رزمایش کمک مومنانه با توزیع ۲۶۰ بسته معیشتی در بانه برگزار شد

رزمایش کمک مومنانه با توزیع ۲۶۰ بسته معیشتی در بانه برگزار شد

امیر عباس امری فرمانده سپاه بانه از اجرای دهمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در شهرستان خبر داد و گفت: در این مرحله ۲۶۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

میر عباس امری فرمانده سپاه بانه در گفتگو با خبرنگار آربابا خبر؛ اظهار کرد: امروز به مناسبت ولادت با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) و همزمان با ماه پر فیض و برکت رمضان رزمایش کمک مومنانه به همت سپاه بانه در سالن ورزشی ۹ دی برگزار و ۲۶۰ بسته در اختیار جامعه هدف قرار خواهد گرفت.
 
 
 
وی در مورد بسته های معیشتی افزود: این بسته ها شامل 10 کیلو برنج ایرانی، 1 بطری روغن 800 گرمی، 1 بسته نخود، 1 بسته لپه، 1 بسته لوبیا، 2 قوطی رب، 2 بسته نمک، 1 بسته خرما 600 گرمی، 1 بسته عدس، چای ایرانی 450 گرم، 3 بسته ماکارونی 700 گرمی است و ارزش ریالی هر بسته ۴۳۵ هزار تومان است.
 
 
امری با تاکید بر اینکه این اقدامات خداپسندانه باید تداوم داشته باشد، بیان کرد: همدلی و دغدغه از نشانه‌های مومن است، همچنین مومن و مسلمان کسی است که نسبت به گرفتاری هم‌نوع خود بی‌تفاوت نباشد، امیدورایم رزمایش همدلی و کمک مومنانه به یک فرهنگ تبدیل شود.
 
 
 
وی ادامه داد: سپاه با توجه به شرایط کنونی در عرصه سلامت و خدمات‌رسانی بهداشتی پیشگام شده است که در سطح شهرستان بانه نیز ما شاهد دستاوردهای خوبی در جهت حمایت خانواده های نیازمند و خسارت دیده کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی هستیم.
 
 
امری تاکید کرد: سپاه پاسداران در راس تمام ارگان‌های شرکت کننده در این رزمایش قرار دارد و هر جا مردم دچار مشکل شده و نیازمند کمک بوده اند، سپاه در خط مقدم و آغازگر امدادرسانی به مردم بوده و تا پایان کار نیز ایستاده است.
 
 
وی کمک به نیازمندان و محرومان را شاکله انقلاب اسلامی دانست و افزود: با اجرای رزمایش مومنانه سعی شده است تا افراد نیازمند در محلات حاشیه‌نشین که از لحاظ اقتصادی در تنگنای بیشتری قرار دارند توسط حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج شناسایی شوند و سبد معیشتی و اقلام حمایتی به دست آنها برسد.
 
 
 
 
امری در پایان با اشاره به انتخابات پیش رو خاطر نشان کرد: حضور گسترده در انتخابات و انتخاب فرد اصلح دو وظیفه مهم تک تک افراد در انتخابات است، مردم باید در انتخاب خود نهایت دقت را به کار گیرند و فردی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنند که دارای شرایط و ویژگی های لازم بوده و برای پیشرفت کشور و رفع مشکلات مردم تلاش کند.
 
 
انتهای پیام/


برچسب ها :

کمک مومنانهکمک به نیازمندانبسته معیشتیفرمانده سپاه بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی