چهارشنبه 8 اردیبهشت 1400 / 01:32|کد خبر : 4402|گروه : اجتماعي

مناسبت هفته کار و کارگر؛

خانه بهداشت کارگری در کارخانه لامپ سازی تک تاب بانه افتتاح شد

خانه بهداشت کارگری در کارخانه لامپ سازی تک تاب بانه افتتاح شد

سنور عظیمی مسئول خانه بهداشت کارگری کارخانه تک تاب گفت: این خانه بهداشت با هدف تامين سلامت کارگران و ارتقای دانش بهداشتی و ايجاد رفتارهای مناسب بهداشتی در بين کارگران و سالمسازی محيط کار در کارگاه های توليدی، صنعتی، خدماتی ایجاد می شود.

ه گزارش آربابا خبر؛ در آیین افتتاح خانه بهداشت  کارگری در کارخانه لامپ سازی تک تاب سنور عظیمی مسئول خانه بهداشت کارگری این کارخانه اظهار کرد: به منظور افزایش سطح کیفیت سلامت کارکنان و پرسنل کارخانه لامپ سازی تک تاب و ارتقاء سطح بهداشت محیط کاری، خانه بهداشت کارگری کارخانه تک تاب ایجاد گردید.
 
 
 
 عظیمی افزود: هدف از ایجاد خانه بهداشت کارگری ارتقاء سطح کیفیت سلامت کارکنان و پرسنل کارخانه است و با توجه اینکه این کارخانه بیش از ۱۵۰ پرسنل دارد، ضرورت ایجاب می کرد که خانه بهداشت در این واحد تولیدی ایجاد گردیده است. 
 
 
 
وی بیان کرد: صیانت از نیروی کار وحفظ سلامتی کارگران، ارائه خدمات بهداشتی بوسیله آموزش، آگاه شدن کارگران از خطراتی که آنان را تهدید میکند، ارتقاءدانش و ایجاد رفتارهای بهداشتی مناسب و سالم سازی محیط کار، پیشگیری ازبیماریهای ناشی از کار از مهمترین دلایل ایجاد خانه بهداشت کارگری بود.
 
 
 
 عظیمی در پایان خاطر نشان کرد: ضمنا روزهای پنج شنبه، در جهت  مشاوره روانشناسی رایگان به کارگران این خانه بهداشت آماده ارائه خدمات است واین مهم می تواند تنها یکی از قدم های موثر به منظور سلامت بهداشت روان کارگران باشد.
 
 
 
این خانه بهداشت بمناسبت هفته کار و کارگر با حضور فرماندار بانه، فرمانده سپاه، و جمعی از مسئولان ادارات افتتاح گردید.
.
 
 
انتهای پیام/


برچسب ها :

خانه بهداشت کارگریکارخانه لامپسلامت کارگرانمسئول خانه بهداشت کارخانه تک تاب بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی