جمعه 10 اردیبهشت 1400 / 21:19|کد خبر : 4404|گروه : اجتماعي

به همت هیئت مذهبی محمد رسول الله؛

دومین آشپزخانه طبغ اطعام نیازمندان دربانه راه اندازی شد

دومین آشپزخانه طبغ اطعام نیازمندان دربانه راه اندازی شد

جلال فرقانی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره ) بانه گفت: دومین آشپرخانه طبخ اطعام نیازمندان در بانه در راستای تهیه و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان این شهرستان به همت هیئت مذهبی محمد رسول الله و خیرین نیکوکار این شهرستان افتتاح و آغاز به کار کرد.

جلال فرقانی رئیس کمیته امداد بانه در گفتگو با خبرنگار آربابا خبر؛ با اشاره به اینکه در شرایط کرونا و شرایط اقتصادی کشور، پویش ایران همدل، بزرگترین پویش مردمی بود که پس از انقلاب شکل گرفت، اظهار کرد: روزانه ۳۰۰ پرس غذا در این آشپزخانه طبخ که در مجموع هر دو آشپزخانه ۵۰۰ پرس و تا پایان ماه مبارک رمضان  ۱۳ هزار پرس غذای گرم تهیه و در بین نیازمندان توزیع می‌شود.
 
 
 
وی افزود: کلیه مراحل آماده سازی، طبخ، بسته‌بندی و توزیع غذای گرم  با نظارت کارشناسان ادارات بهداشت شهرستان انجام می‌شود و هماهنگی‌های لازم در این زمینه با مسئولان این اداره صورت گرفته است.
 
 
 
فرقانی با تاکید بر اینکه تامین مواد اولیه و سایر هزینه های پخت و توزیع غذا  با همکاری هیئت محمد رسول الله ، خیران و نیکوکاران صورت می گیرد، گفت: سابقه و شهرت مردم بانه در نیکوکاری، همدلی و همیاری، نوید دهنده ماه پر خیر و برکتی برای جامعه هدف خواهد بود که شیرینی آن همه تلخی های روزهای سخت کرونایی را خواهد زدود.
 
 
 
وی در پایان تاکید کرد: در این زمینه انتظار ما از خیرین، مومنین، بازاریان، صنف مختلف و بخشهای اقتصادی جامعه و دیگر اقشار مختلف این است که کمک کنند و در رفع مشکلات اقتصادی خانواده های محروم و مددجویان سهیم شوند، متأسفانه از سال گذشته کرونا هم به مشکلات اقتصادی و اجتماعی خانواده های مددجو اضافه شده است و در طول یکسال گذشته افرادی که خود تمکن مالی داشته و حمایت کننده محرومان بوده اند در اثر کرونا خودشان هم دچار مشکل شده و کارشان را از دست داده اند.
 
انتهای پیام/


برچسب ها :

اخباربانهآشپزخانهاطعامطبخ غذانیازمندانرئیس کمیته امداد بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی