شنبه 11 اردیبهشت 1400 / 13:51|کد خبر : 4407|گروه : اجتماعي

فرمانده انتظامی شهرستان بانه ؛

دستگیری عامل کلاهبرداری میلیاردی از خانواده متوفیان در بانه

دستگیری عامل کلاهبرداری میلیاردی از خانواده متوفیان در بانه

رسول کرمی چگینی فرمانده انتظامی بانه گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی بانه فردی کلاهبردار که با شگرد خاص اقدام به کلاهبرداری از خانواده متوفیان میکرد، شناسایی و دستگیری شد.

به گزارش آربابا خبر ،رسول کرمی چگینی فرمانده انتظامی  بانه در تشریح این خبر اظهار کرد: به دنبال کلاهبرداری های متعدد مبنی بر فردی در شهرستان بانه حدود یک سال است که در زمینه کلاهبرداری بصورت تلفنی و با شیوه و شگرد خاص از شهروندان اقدام به کلاهبرداری می کند که این امر نارضایتی برخی شهروندان را بدنبال داشته است.
 
 
 
وی افزود: تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری این کلاهبردار  ادامه داشت تا اینکه در نهایتا متهم شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر شد .
 
 
 
چگینی تصریح کرد: متهم تحت عنوان تبعه عراقی با شهروندان بانه و سقزی تماس می گرفته و با آنان اعلام میکرد از اقوام آنها بوده و از عراق به ایران آمده و در مسیر تصادف کرده و نیاز به پول ایرانی دارد لذا از آنان درخواست واریز وجه به حساب و یا کارت‌های مختلف از افراد مختلف که در اختیار داشته را میکرد که مال‌باختگان نیز در مقابل حرفهای وی اغفال و اقدام به انتقال وجه می‌کردند.
 
 
 
وی  در پایان خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده تاکنون به ارتکاب بیش از ۲۰ فقره کلاهبرداری تلفنی به مبلغ بیش از یک میلیارد ریال از شهروندان بانه و سقزی و مریوان با شیوه و شگرد فوق اعتراف که پس از تکمیل تحقیقات  پرونده  به همراه متهم به مراجع قضایی تحویل و روانه زندان شد.
 
 
انتهای پیام/


برچسب ها :

کلاهبرداریخانواده متوفیمراجع قضاییفرمانده انتظامی بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی