دوشنبه 16 آذر 1394 / 13:04|کد خبر : 442|گروه : اجتماعي

معاون خدمات شهری شهردار بانه:

370 تن نمک و ماسه برای معابر شهر بانه استفاده شد/ تمام معابر اصلی شهر بانه باز است

370 تن نمک و ماسه برای معابر شهر بانه استفاده شد/ تمام معابر اصلی شهر بانه باز است

معاون خدمات شهری شهردار بانه گفت: 370 تن نمک و ماسه برای بازگشایی معابر شهر بانه در 24 ساعت گذشته استفاده شد که در حال حاضرتمام معابر اصلی این شهر باز است.

کاوه محمدی در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، در این خصوص اظهار داشت: برفی که از اوایل بامداد روز یکشنبه در بانه شروع به باریدن کرد، در سال‌های اخیر بی سابقه و یا کم سابقه بوده است بطوریکه حجم بالای این بارش سبب شد تا شهرداری بانه بویژه بخش خدمات شهری این شهرداری  به سرعت وارد عمل شود.

وی با بیان اینکه در عملیات برف روبی 4 اکیپ فعال بود افزود: در این راستا سعی شد با توجه به نیاز معابر، ابتدا معابر اصلی شهر نمک و ماسه پاشی صورت گیرد تا مشکلی در این زمینه ایجاد نشود بطوریکه با تلاش شبانه روزی این عزیزان در حال حاضر تمام معابر اصلی شهر بانه باز بوده و تردد در آنها روان می باشد.

محمدی تصریح کرد: از ابتدای شروع فعالیت بارش تا کنون بیش از 370  تن نمک و ماسه در سطح معابر اصلی و فرعی توسط شهرداری بانه پاشیده شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری بانه همچنین از باز بودن بیش از 45 درصد از معابر فرعی شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در بازگشایی معابر فرعی نیز ما بر اساس اولویت بندی وارد عمل شدیم و در مناطقی که از شیب و حساسیت بالایی برخوردار بودند مثل تپه سوغانان، پارک دوکانان، بلوار عثمان آباد و دامنه های دوزین و پیرمراد کیسه های شن و نمک تعبیه کردیم تا شهروندان در صورت نیاز و ضرورت از این کیسه ها استفاده کنند.


محمدی تاکید کرد: در حال حاضر در شرایط بحرانی در ارتباط با معابر به سر نمی‌بریم و تمام مسیرها در حالت فعال و باز هستند و اعتراضی در ارتباط با بسته بودن مسیر تا به الان گزارش نشده است.

 



برچسب ها :

شهرداری بانهبارش برفبازگشایی معابرآرباباخبر بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی