شنبه 27 شهریور 1400 / 23:41|کد خبر : 4454|گروه : اجتماعي

در اولین روز از گرامیداشت هفته دولت؛

یک واحد پرورشی گاو شیری ۳۰ راسی در بانه افتتاح شد

یک واحد پرورشی گاو شیری ۳۰ راسی در بانه افتتاح شد

کریم شریفی مدیر جهاد کشاورزی بانه گفت: همزمان با هفته دولت، یک واحد پرورش گاو شیری ۳۰راسی در روستای بایز آباد از توابع بخش آرمرده به بهره برداری رسید.

به گزارش آربابا خبر ، کریم شریفی مدیر جهاد کشاورزی بانه در آیین بهره برداری از یک واحد پرورش گاو شیری، اظهار کرد: این واحد با سرمایه گذاری ۴ میلیارد تومان، برای ۵ نفر اشتغالزایی ایجاد کرده و تولید ۱۳۵ تن شیر در سال و با تولید ۳ تن گوشت قرمز به بهره برداری رسید.
 
 
 
 
 
وی افزود: جهاد کشاورزی بانه در گرامیداشت هفته دولت ۹ طرح کشاورزی با سرمایه ۵ میلیارد و چهل میلیون تومان برای افتتاح آماده نموده که  برای ۸ نفر ایجاد اشتغال کرده و برای ۱۶ نفر تثبیت شغل دارد.
 
 
 
 
 
شریفی ادامه داد: هم اکنون ۱۲۰هزار دام سبک و ۱۵ هزار دام سنگین در سطح شهرستان وجود دارد، که تولید سالانه شیر آن ۱۱۲۵۳ تن می باشد و سرانه تولید شیر برای هر نفر ۷۱ کیلیوگرم است که با توجه به طرح پیشران افزایش تولید شیر و گوشت در اینده ای نزدیک شاهد رسیدن به خودکفایی در تولید این دومحصول می باشیم.
 
 
 
 
 
وی بیان کرد: از آقای سوران سلیمان زاده سرمایه گذار این طرح جهت ایجاد اشتغال پایدار، رونق کشاورزی و کمک در جهت رسیدن به خود کفایی در بخش کشاورزی  تقدیر و تشکر میکنم.
 
 
 
 
 
شریفی در پایان خاطر نشان کرد: تقویت حوزه سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار از برنامه‌های با اولویت این شهرستان است و رویکرد ما رفع موانع موجود و ایجاد اشتغال پایدار است.
 
 
انتهای پیام/


برچسب ها :

اخبار بانهبهره برداریهفته دولتمدیرجهادکشاورزی بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی