یکشنبه 28 شهریور 1400 / 01:46|کد خبر : 4469|گروه : اجتماعي

مدیر توزیع برق شهرستان بانه؛

۶ اکیپ عملیاتی مانور تعمیرات جهادی برق را در شهرستان بانه آغاز کردند

۶ اکیپ عملیاتی مانور تعمیرات جهادی برق را در شهرستان بانه آغاز کردند

صلاح الدین قادری مدیر توزیع برق بانه گفت: این برنامه با هدف افزایش پایداری و تعمیر فیدرها، کاهش خاموشی های ناخواسته، تمرین آمادگی مناسب برای بحران های مختلف، ایمنی سازی برای رفع کانونهای خطر و شاخه زنی درختان زیر شبکه برق برگزار شد.

صلاح الدین قادری مدیر توزیع برق بانه در گفتگو با خبرنگار آربابا خبر ، اظهار کرد: با حضور  ۶ اکیپ از نیروهای اداره برق، پیمانکاران مراکز روستایی و پرسنل واحد بهره برداری و مهندسی  به منظور کاهش اتصالی های گذرا به وسیله شاخه زنی درختان زیر شبکه برق و کاور گذاری نقاطی که محل تجمع پرندگان است مانند سایت بازیافت زباله هیجده دولان، خط نفوذی  باغات سیاحومه، زرواو سفلی و علیا، رگلاژ پایه های مسیر کانی سور، نمازگه و مامال در مانور تعمیرات جهادی انجام شد.
 
 
 
وی افزود: در فیدر آرمرده و مسیر روستاهای سربرد، گرماب، سالوک، دشت بکره، دشت گوره، سیچان و... نقاطی که درختان وارد حریم شبکه برق شده و باعث اتصالی گذرا بودند شاخه زنی شدند و در این نقاط ریگلاژ شبکه و پایه های کج نیز صورت گرفت.
 
 
 
 
 
قادری بیان کرد: تاثیر این مانور کاهش قطعی‌های برق مشترکین و بالا بردن قابلیت اطمینان شبکه و همچنین کم کردن زمان خاموشی است، با به کارگیری این گروه در بازده زمانی ۱۲ ساعته تعمیراتی معادل ۱۲ روز کار عادی تعمیرات انجام گرفته و امیدواریم در کاهش اتصالی ها و پایداری دو فیدر تاثیر گذار باشد.
 
 
 
 
 
وی تاکید کرد: در سال جاری ۱۴ هزار و ۲۳۸ متر شبکه سیمی در روستاهای بیکش، ننور، آلوت، خواجه امیر، کوخ مراد، سیاحومه، سیسارک، سیچان و صالح آباد کانی سور با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به کابل خودنگهدار تبدیل شد و تعداد ۳۲ تیر نیز در معابر جابجا شده و همچنین ۱۶۵ مورد رفع حریم از شبکه و تأسیسات برق صورت گرفته است.
 
 
 
 
 
قادری در پایان خاطر نشان کرد: مصرف‌کنندگان باید با صرفه جویی، مدیریت و اصلاح الگوی مصرف شرکت توزیع برق شهرستان را در ارائه خدمات مطلوب‌تر و جلوگیری از خاموشی‌های ناخواسته یاری کنند، مصرف بی‌رویه برق در واقع اتلاف انرژی و هدر رفت سرمایه کشور است و همه باید تلاش کنند با فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی از این نعمت خدادادی استفاده درست و بهینه شود تا سرمایه کشور هدر نرود.
 
 
 
 
 
انتهای پیام/


برچسب ها :

اخبار بانهمانور تعمیرات برقشاخه زنیخاموشی برقمدیر توزیع برق بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی