یکشنبه 28 شهریور 1400 / 02:27|کد خبر : 4476|گروه : اجتماعي

در گفتگو با مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه بانه مطرح شد؛

طرح شهید سلیمانی، رایگان و موثر در مقابله با کرونا/ طرح شهید سلیمانی با جدیت بیشتری در بانه دنبال می شود

طرح شهید سلیمانی، رایگان و موثر در مقابله با کرونا/ طرح شهید سلیمانی با جدیت بیشتری در بانه دنبال می شود

یوسف رحمانیه مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه بانه گفت: طرح شهید سلیمانی در شهر بانه همزمان با سراسر کشور با همکاری بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان بانه از اول آذر ماه سال 99 آغاز شد، که شناسایی به موقع بیماران کرونایی و افراد در تماس با آنان و قرنطینه سازی مناسب از مهم ترین اهداف این طرح است.

یوسف رحمانیه مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه بانه در گفتگو با خبرنگار  آربابا خبر، با اشاره به اینکه طرح شهید سلیمانی، رایگان و موثر در مقابله با کرونا در حال انجام است، اظهار کرد:  شناسایی بیماران مشکوک به کرونا از راه تست پی. سی. آر، خوداظهاری، غربالگری حضوری و تلفنی و همچنین آموزش مقابله با این ویروس و امر به معروف سلامت و حضور در مراکز تجمیعی واکسیناسیون از جمله کارهایی است که در طرح شهید سلیمانی انجام می‌شود.
 
 
 
وی افزود: در راستای گام پنجم طرح شهید سلیمانی مرکز تجمیعی واکسیناسیون در بانه واقع  در بلوار فلسطین، روبروی اداره پست قدیم، سالن فرهنگی ورزشی صالحین سپاه راه اندازی و تا کنون بیش از ۵۲ هزار دوز واکسن در بانه تزریق شده است، در قالب طرح شهید سلیمانی 12 تیم مراقبتی، 41 تیم حمایتی و 12 تیم نظارتی از بسیجیان در بانه فعالیت دارند.
 
 
 
 
 
رحمانیه ادامه داد: طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا در پنج گام، اقدامات بسیار خوبی را شروع کرد که این مهم باید با جدیت بیشتری دنبال می شود، زیرا این طرح گامی مهم در اقدامات پیشگیرانه، شناسایی، اجرای پروتکل‌های بهداشتی و حمایت از مبتلایان به این ویروس است.
 
 
 
 
 
وی بیان کرد: از ابتدای طرح شهید سلیمانی تا کنون شش هزار ۸۰۶  رپی تست و هفت هزار ۸۷۲ پی سی آر در شهرستان بانه انجام شده است و  مجموع کل بازدید از امکان در طول روز پانزده هزار ۳۵۷ بوده و چهار هزار و ۳۹۵ بسته معیشتی بین افراد نیازمند توزیع شده است.
 
 
 
 
 
رحمانیه در پایان خاطر نشان کرد: هدف گذاری طرح آن بود که جامعه با کمک خود مردم از این بحران کرونا عبور کند و با توزیع بسته‌های معیشتی حمایتی بین خانواده‌های شناسایی شده که دچار کرونا و مشکلات آن شده اند و البته برنامه هایی برای آموزش مردم به منظور مقابله هرچه بهتر با شیوع این ویروس طراحی شد، که به صورت حضوری و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به اجرا درآمد و همچنان ادامه دارد.
 
 
 
 
 
انتهای پیام/


برچسب ها :

اخبار بانهطرح شهید سلیمانیکروناواکسیناسیونغربالگریبسته معیشتیگام پنجممسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی