یکشنبه 28 شهریور 1400 / 02:48|کد خبر : 4480|گروه : اجتماعي

رئیس جمعیت هلال احمر بانه

هلال احمر بانه به بیماران محروم و نیازمند کمک هزینه درمان پرداخت کرد

هلال احمر بانه به بیماران محروم و نیازمند کمک هزینه درمان پرداخت کرد

اسماعیل رحیمی رئیس جمعیت هلال احمر بانه با اشاره به حمایت از افراد نیازمند و بیماران مستضعف، از پرداخت کمک هزینه درمانی جمعاً ۱۴۰ میلیون تومانی حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر بانه به افراد و اقشار ضعیف سطح شهرستان خبر داد.

سماعیل رحیمی رئیس جمعیت هلال احمر بانه در گفتگو با خبرنگار آربابا خبر ، با اشاره به پرداخت ۱۴۰ میلیون تومانی جمعیت هلال احمر برای کمک درمانی به مددجویان مستضعف و محروم، اظهارکرد: افراد مستضعف و مددجو با همکاری موسسه های خیریه و انجمن های مردم نهاد سطح شهرستان شهرستان شناسایی شده‌ و با تشخیص پزشک معتمد و کارشناس مربوطه داوطلبان، جمعاً ۱۴۰ میلیون تومان به مددجویان پرداخت شد.
 
 
 
وی با اشاره به ارائه خدمات حمایتی در قالب پرداخت کمک هزینه درمان به بیماران نیازمند و محروم متاثر از بیماری کرونا، افزود: ارائه خدمات حمایتی برای آسیب دیدگان و افراد آسیب پذیر در موقعیت های اضطراری و غیر اضطراری یکی از اهداف سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر است.
 
 
 
 
 
رحیمی بیان کرد: جمعیت هلال احمر بانه در راستای ارائه خدمات بشردوستانه و حمایتی؛ به بیماران نیازمند و متاثر از بیماری کرونا، کمک هزینه درمان پرداخت کرد.
 
 
 
 
 
وی تشریح کرد: جمعیت هلال احمر این شهرستان از ابتدای شروع کرونا تاکنون بر اساس رسالت بشردوستی و نوعدوستی ، خدماتی را به مناطق آسیب پذیر و محروم ارائه داده و با هدف تامین تجهیزات پزشکی و کمک های معیشتی به اقشار ضعیف ،امکانات و اعتبارات خود را به میدان آورده است.
 
 
 
 
 
رحیمی با اشاره به وضعیت سخت و معیشت قشر ضعیف جامعه خاطر نشان کرد: علاوه بر پرداخت این مبلغ، اختصاص کمک‌ هزینه‌های درمانی به مددجویان همچنان در مراحل دیگر ادامه دارد و با نظر پزشکان معتمد و کارشناسان مربوطه، پرونده های درمانی وارد مرحله نهایی و پرداخت میشوند.
 
 
 
 
 
انتهای پیام/


برچسب ها :

اخبار بانهمستضعفمددجویانکمک درمانیاهداف سازمانارائه خدماترئیس جمعیت هلال احمر بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی