یکشنبه 28 شهریور 1400 / 02:52|کد خبر : 4481|گروه : فرهنگي

رئیس ادارە میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بانە؛

تور طبیعت‌گردی در اقلیم روستاهای شهرستان بانە برگزار می‌شود

تور طبیعت‌گردی در اقلیم روستاهای شهرستان بانە برگزار می‌شود

سعدالە رحیمی‌خواە رئیس ادارە میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بانە گفت: همزمان با روز جهانی گردشگری و اجرای برنامە‌های متناسب با این هفتە، فم‌تور طبیعت‌گردی با حضور مدیران‌ دفاتر خدمات مسافرتی کشور در نیمە دوم مهرماە سال جاری در طبیعت زیبا و اقلیم روستاهای شهرستان بانە برگزار خواهد شد.

سعدالله رحیمی خواه رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بانه در گفتگو با خبرنگار آربابا خبر،  اظهار کرد: هدف از برگزاری این رویداد مهم را آشنایی تورگردانان مطرح کشور با جاذبە‌ها و پتانسیل‌های طبیعی، فرهنگی، محصولات و تولیدات کشاورزی، صنایع‌دستی و آداب و رسوم منطقە و تقویت گردشگری روستایی و بوم‌گردی عنوان کرد.
 
 
 
وی با اشارە بە اینکە این تور ۳ روزە در مورخە ۲۱ مهر ماه از شهرستان مریوان از مسیر سرشیو وارد بانە و یک شب و دو روز مهمان مردم خونگرم شهر و روستاهای شهرستان بانە خواهند بود افزود: مراسم اختتامیە در روز سوم در محل هتل داوینکو با حضور مسئولان استانی وشهرستانی و علاقمندان وصاب نظران برگزار خواهد شد.
 
 
 
 
 
رحیمی خواه  در پایان خاطر نشان کرد: درآیند نزدیک شاهد برگزاری تورهای یک روزە و چند روزە بازدید از طبیعت و روستاهای شهرستان با حضور گردشگران و علاقمندان در سراسر ایران عزیزمان باشیم.
 
 
 
 
 
انتهای پیام/


برچسب ها :

اخبار بانهبوم گردیفم تورتورگردانانجاذبه طبیعیگردشگری روستاییرئیس اداره میراث فرهنگیگردشگری و صنایع دستی بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی