یکشنبه 28 شهریور 1400 / 08:43|کد خبر : 4484|گروه : سياسي

فرماندار شهرستان بانه؛

دفاع مقدس تجلی ماندگارترین صفحات تاریخ زرین انقلاب اسلامی است

دفاع مقدس تجلی ماندگارترین صفحات تاریخ زرین انقلاب اسلامی است

اسماعیل رستم پور فرماندار بانه گفت: دوران دفاع مقدس، تجلی درخشان ترین و ماندگارترین صفحات تاریخ زرین انقلاب اسلامی و سرشار از زیباترین صحنه های ایثار، فداکاری، جانفشانی و از خودگذشتگی فرزندان شایسته این ملت است.

ه گزارش آربابا خبر ، اسماعیل رستم پور فرماندار بانه در جلسه ستاد شهرستانی گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس با اشاره به توطئه های گوناگون و پیچیده نظام سلطه و استکبار جهانی بر علیه انقلاب نوپای جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: دشمنان هشت سال جنگ ناروا را بر ملت شریف ایران تحمیل کردند که در طول این مدت با هدف تضعیف و تسلیم ملت ایران، با تمام تجهیزات و جنگ افزارهای پیشرفته از رژیم بعث حمایت کردند.
 
 
 
وی افزود: رشادت ها و جانفشانی های بی دریغ جوانان و رزمندگان اسلام با کمترین امکانات ولی با ایمان راسخ و مقاومت صبورانه مردم سرانجام پیروزی را به ارمغان آورده و کشور و انقلاب را نجات دادند. 
 
 
 
 
 
رستم پور بیان کرد: برای زنده نگه داشتن این فداکارها لازم است همواره این میراث گرانبها به طرق مختلف به نسلهای دیگر انتقال و سرمشق قرار گیرد.
 
 
 
 
 
وی اضافه کرد: یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ سازی است که بنیانهای ارزشمندی را در جامعه نهادینه ساخت و از سویی دیگر دفاع مقدس، اسلام را احیا کرد؛ اسلامی که در گذر زمان همواره مورد بی مهریهای ظلمت پیشگان واقع شده بود و به جای حق و حقیقت، کفر و ضلال حکمرانی می کرد؛ یکباره از مظلومیّت رهایی یافت و با حرکتی انقلابی، اسلام انقلابی و اصیل تبلوّری دوباره یافت.
 
 
 
 
 
رستم پور تاکید کرد: مسئولین شهرستان با فعال نمودن کمیته ها و اجرای برنامه ها و مراسمات با لحاظ نمودن شرایط کرونایی نسبت به نهادینه نمودن فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم علی الخصوص نسل جوان اهتمام ورزند.
 
 
 
 
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: عطرافشانی گلزارهای مطهر شهدا، تبلیغات محیطی، دیدار با خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران، و چندین مراسم فرهنگی دیگر از جمله برنامه هایی است که در این جلسه به تصویب می رسد.
 
 
 
 
 
انتهای پیام/


برچسب ها :

اخبار بانهدفاع مقدسفرماندار بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی