یکشنبه 28 شهریور 1400 / 08:55|کد خبر : 4486|گروه : فرهنگي

مدیر کانون فرهنگی نخبگان بانه:

اردوی یک روزه با موضوع «نشاط معنوی فرهنگی» در بانه برگزار شد

اردوی یک روزه با موضوع «نشاط معنوی فرهنگی» در بانه برگزار شد

شهین معمارزاده مدیر کانون فرهنگی نخبگان بانه گفت: اردوی یک روزه با موضوع «نشاط معنوی فرهنگی» در بانه ویژه مخاطبین طرح تابستانی توسط کانون فرهنگی نخبگان برگزار شد.

 
شهین معمارزاده مدیر کانون فرهنگی نخبگان بانه در گفتگو با خبرنگار آربابا خبر ، از برگزاری اردوهای یک روزه فرهنگی تفریحی برای شرکت کنندگان در کلاس‌های اوقات فراغت تابستانی خبر داد و اظهار کرد: برگزاری این اردوها در راستای آشنایی و ارتقای ارتباط مخاطبین جوانان و نوجوان با همدیگر و با هدف افزایش اطلاعات فرهنگی و دینی مخاطبان برگزار شده است.
 
 
 
وی افزود: لازم است جدا از تنوع و جذابیت در اجرای برنامه‌های آموزشی طرح اوقات فراغت، یک روز خاطره انگیز و شاد را برای شرکت کنندگان فراهم کرد و قطعا این افراد در سالهای آینده با شور و شوق بیشتری در کلاس‌های اوقات فراغت شرکت خواهند کرد.
 
 
 
 
 
 معمارزاده بیان کرد: در سال جاری طرح تابستانی «نشاط معنوی فرهنگی» با هدف برنامه‌ریزی جهت غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در مراکز قرآنی فرهنگی این شهرستان برگزار شد.
 
 
 
 
 
وی اضافه کرد: برنامه‌ریزی جهت غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان‌‌‏ که حقیقتاً سرمایه‌های گرانبهای این مرز و بوم‌اند‌‌‏ امری لازم و ضروری است که باید تمامی نیروهای دلسوز فرهنگی و مجاهدان عرصه جنگ نرم، نسبت به آن اهتمام داشته و آن را مغتنم شمارند.
 
 
 
 
 
معمارزاده تصریح کرد: اردوی یک روزه، ضمن بهره‌مندی از طبیعت و فضای اردویی،فعالیت هایی دیگری نیز در اردو از جمله؛ تلاوت قرآن، آداب اجتماعی، شناخت فضای مجازی و مسابقه طناب کشی برگزار شد.
 
 
 
 
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: این اردو در ۵ کیلومتری شهرستان بانه در مکانی تفریحی بنام «کانی اصحاب» با حضور مدیر و مربیان کانون فرهنگی نخبگان شهرستان بانه برگزار شد.
 
 
 
 
 
انتهای پیام/


برچسب ها :

اخبار بانهاردوی تابستانیفراغتفرهنگی تفریحیمدیر کانون فرهنگی نخبگان بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی