یکشنبه 28 شهریور 1400 / 09:22|کد خبر : 4489|گروه : اجتماعي

در راستای گام پنجم طرح شهید سلیمانی؛

سومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در بانه راه‌اندازی شد

سومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در بانه راه‌اندازی شد

مصطفی پیرزاد معاون هماهنگ کننده سپاه بانه گفت: در راستای گام پنجم طرح شهید سلیمانی سومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا واقع در سالن شهید صفری با بسیج همه امکانات ادارات سطح شهرستان و با هدف انجام سریع فرآیند پوشش واکسیناسیون عمومی، جهت گروه‌های سنی مختلف برای مردم بانه راه اندازی شده است.

ه گزارش آربابا خبر، مصطفی پیرزاد معاون هماهنگ کننده سپاه بانه در آیین افتتاح سومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در بانه اظهار کرد: در طرح شهید سلیمانی در شهرستان بانه، تیم های رصد و رهگیری به دنبال شناسایی سریع بیماران، تسهیل در دسترسی مردم به خدمات سلامت و در گام پنجم این طرح تسریع در واکسناسیون می باشیم  که این امر باعث کاهش مراجعات به مراکز  درمانی شده است، طرح شهید سلیمانی یک پایه و اساس دارد و آن هم این است که مردم هر محله را در همان منطقه و محله تثبیت کنیم.
 
 
 
وی با بیان اینکه در طرح شهید سلیمانی طرح رصد، نظارتی، حمایتی و مراقبتی را دنبال می‌کنیم، افزود: مجموعه سلامت شهرستان آمادگی دارد، با گذر زمان فرآیند تحولی خود را مبنی بر پایبندی تیم های چهار گانه قبلی و گام پنجم در تزریق واکسیناسیون کامل کند و کارشناسان این امر پیش بینی کرده اند با راه اندازی این مرکز و پایگاه های خودرویی، ظرفیت تزریق واکسن در این شهرستان به وضعیت مطلوب ۷۰ درصدی خواهد رسید.
 
 
 
 
 
پیرزاد ادامه داد: محور اصلی گام پنجم اجرای طرح شهید سلیمانی در بانه سرعت بخشیدن به امر واکسیناسیون عمومی از سوی سپاه و بسیج این شهرستان است و اقدامات لازم تا کنون در این زمینه انجام شده است، از زمان شیوع ویروس کرونا تا به امروز سپاه و بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان در کنار یکدیگر دست به کاری بزرگ و جهادگونه در مهار و کنترل این ویروس منحوس زده‌اند و در حال حاضر نیز نگرانی مردم با ورود حجم بالای واکسن به کشور از بین رفته است.
 
 
 
 
 
وی تاکید کرد: در دوران مدیریت و مقابله با کرونا ویروس حوزه سلامت بیشتر از همیشه به همیاری دستگاه های اجرایی برای حفظ سلامتی مردم نیاز دارد. تعامل سپاه و بسیج که جز همراهان همیشگی حوزه سلامت هستند به ویژه در این دوران نقش بسزایی در مدیریت این بیماری دارد.
 
 
 
 
 
پیرزاد در پایان خاطر نشان کرد: از تمام شهروندان درخواست میکنم در راستای صیانت از سلامت عمومی و همراهی کردن کادر درمان هر چه سریعتر جهت دریافت واکسن به نزدیکترین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون در محل زندگی خود مراجعه کنند.
 
 
 
 
 
انتهای پیام/


برچسب ها :

اخبار بانهطرح شهید سلیمانیواکسیناسیونمرکز تجمیعیکرونامعاون هماهنگ کننده سپاه بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی