یکشنبه 28 شهریور 1400 / 09:39|کد خبر : 4492|گروه : اجتماعي

  رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بانه؛

پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند در بانه آغاز شد

پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند در بانه آغاز شد

جلال فرقانی رئیس کمیته امداد بانه از اجرای پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند با عنوان شور عاطفه ها از تاریخ 20 شهریور تا 11 مهر ماه امسال خبر داد.

جلال فرقانی رئیس کمیته امداد امام خمینی بانه در گفتگو با خبرنگار آربابا خبر ، با بیان اینکه هر ساله در آستانه بازگشایی مدارس، جشن عاطفه ها با هدف جمع آوری کمک و تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند توسط این نهاد اجرا می گردد، اظهار کرد: برنامه امسال نیز تحت عنوان شور عاطفه ها از تاریخ 20 شهریور ماه آغاز شده و تا 11 مهر ماه ادامه دارد.
 
 
 
وی افزود: برنامه اصلی شور عاطفه های امسال در روزهای 24 و 25 و 26 در محل پایگاه های نمادین این برنامه در میادین اصلی شهر و در روز جمعه در مصلاهای نماز جمعه سراسر شهرستان برگزار می شود.
 
 
 
 
 
فرقانی ادامه داد: در سال جاری با توجه به تداوم شیوع ویروس منحوس کرونا و تغییر در نظام آموزشی و آموزش از راه دور و غیر حضوری و همچنین شرایط اقتصادی و تورم و افزایش نیازمندی های دهک های پایین جامعه و به ویژه مددجویان ایجاد یک حرکت جهادی احسان و نیکوکاری نیاز است.
 
 
 
 
 
وی تصریح کرد: امید است با مشارکت خیران مایحتاج تحصیلی دانش آموزان منطبق با نظام آموزشی جدید شامل کمک هزینه تحصیلی و ملزومات اساسی برای آموزش غیر حضوری تامین شود و هیچ دانش آموزی به دلیل مشکلات مالی از تحصیل محروم نماند.
 
 
 
 
 
فرقانی با بیان اینکه با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا ، استفاده از روش های الکترونیکی برای جمع آوری کمک های خیران مورد تاکید است، تاکید کرد: خیران می توانند از طریق روشهای غیر حضوری مانند شماره گیری کد   #087*8877*  و همچنین واریز به شماره کارت  ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۶۹۱۸۵ کمک های خود را به دانش آموزان نیازمند اهدا و در این کار خیر مشارکت کنند.
 
 
 
 
 
وی اضافه کرد: در مرحله دوم جشن نیکوکاری امسال که همزمان با بازگشایی مدارس برگزار می شود با همکاری آموزش و پرورش برای حمایت از خانواده‌های نیازمند شهرستان با توجه به آسیب های اقتصادی ناشی از تداوم شیوع کرونا نیاز به همدلی همه جانبه خیرین و فرهنگیان متمکن داریم.
 
 
 
 
 
فرقانی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از خیران شهرستان خاطر نشان کرد: کمک به مستمندان و نیازمندان همواره مورد توجه خیران شهرستان بوده و در دوران کرونا نیز شاهد کمک‌های و خدمات ماندگار زیادی از طرف خیران بودیم.
 
 
 
 
 
انتهای پیام/


برچسب ها :

اخبار بانهجشن عاطفه هاخیرانمایحتاج تحصیلینیازمندانرئیس کمیته امام خمینی (ره)شهرستان بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی