چهارشنبه 31 شهریور 1400 / 15:43|کد خبر : 4502|گروه : اجتماعي

فرمانده سپاه بانه با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کرد؛

دفاع مقدس ثروت و سرمایه گرانسنگ و گرانقدری برای نسل امروز و آینده است

دفاع مقدس ثروت و سرمایه گرانسنگ و گرانقدری برای نسل امروز و آینده است

فرمانده سپاه بانه و نماینده ولی فقیه در سپاه این شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با امام جمعه دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار آربابا خبر؛ در این دیدار سرهنگ پاسدار امیر عباس امری فرمانده سپاه بانه ضمن تبریک فرارسیدن این هفته اظهار کرد: دشمنان اسلام و ملت ایران وقتی دیدند فتنه‌هایشان کارساز نشد، ارتش بعث عراق را تا بن دندان مسلح کردند و یک جنگ تمام عیار را علیه مردم ایران اسلامی به راه انداختند که این مردم به رهبری معمار کبیر انقلاب و جانفشانی رزمندگان و شهدا، از این آزمون بزرگ سربلند بیرون آمد.
 
 
 
وی افزود: دفاع مقدس ثروت و سرمایه گرانسنگ و گرانقدری برای نسل امروزی و نسل های آینده است که استفاده از این گنجینه ارزشمند نه تنها باعث کاهش تاثیر آن نمی‌شود بلکه باعث افزایش این گنجینه تاثیربخش خواهد شد.
 
 
 
در ادامه ماموستا عبدالرحمن خدایی امام جمعه بانه نیز اظهار کرد: دهها نکته درتحمیل جنگ به ایران نهفته است ,دشمنان اسلام وقتی دیدند که دستشان از این منطقه کوتاه شد و استقبال مردم ایران را دیدند، باهمراهی بسیاری از کشورها این جنگ نابرابر را بر ما تحمیل کردند.
 
 
 
وی تاکید کرد:در دفاع مقدس جوانان ما به همه خواسته های دنیوی پشت کردند و گوش به فرمان امام ره شدند ,جوانان ما اینگونه بودند که مانند شهید نصراللهی ها درجبهه حاضر شدند.
 
 
 
حجت الاسلام والمسلمین حسین قربانیان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بانه نیز خاطرنشان کرد:  امام راحل (ره)  با معرفت دینی، جنگ را فرماندهی کرد و در این بین نقش نیروهای نظامی  و قشار مختلف مردم هم بر کسی پوشیده نیست، رزمندگان با جان و دل از خاک کشور دفاع کرده و اجازه ندادند یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمن بیفتد.
 
 
 
وی افزود: هر کشور افتخار و ارزش هایی را در کارنامه تاریخی خود دارد و هر ساله در سالگرد آن رویداد یا سالروز تولد مشاهیر و قهرمانان تاریخ خود، با برگزاری مراسمی، آن رویداد را گرامی می‌دارد؛ در کشور ایران بعد از  پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس گنجینه ارزشمندی از افتخار و کتاب قطوری از افتخار آفرین‌های مردان و زنان  این سرزمین است.
 
 
انتهای پیام/


برچسب ها :

اخبار بانهدفاع مقدسدیدار امام جمعهفرمانده سپاه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی