چهارشنبه 31 شهریور 1400 / 20:39|کد خبر : 4503|گروه : اجتماعي

فرماندار بانه؛

ناوگان حمل و نقل مسافربری درون شهری بانه نوسازی می‌شود

ناوگان حمل و نقل مسافربری درون شهری بانه نوسازی می‌شود

اسماعیل رستم پور فرماندار شهرستان بانه گفت: ناوگان حمل و نقل مسافربری درون شهری بانه به همت صندوق کارآفرینی امید کردستان نوسازی می‌شود.

به گزارش آربابا خبر ، اسماعیل رستم پور در نشستی با مدیر صندوق کارآفرینی امید کردستان اظهار داشت:  همکاری و حمایت بیشتر از جوانان و کمک به نوسازی و بهسازی ناوگان حمل و نقل از جمله درخواست هایی است که ما از صندوق کارآفرینی امید استان داریم. 
 
 
 
وی اضافه کرد: بیشتر خودروهای موجود در ناوگان حمل و نقل عمومی عمر مفیدشان به اتمام رسیده و برای حفظ امنیت مسافران  و مردم نیاز به نوسازی دارند. 
 
 
 
فرماندار شهرستان بانه افزود: باتوجه به اینکه بیشتر رانندگان ما توان مالی برای نوسازی خودروهایشان ندارند می طلبد دستگاه‌هایی همچون صندوق کارآفرینی از آنها حمایت کند. 
 
 
 
 مدیرصندوق کارآفرینی امید کردستان هم  در این نشست از حسن نظر و همدلی مدیران شهرستان بانه قدردانی کرد و گفت : که صندوق کارآفرینی امید استان در راستان خدمات نوین و ارزان قیمت به شهروندان از هیچ تلاشی فرو گذار نمی کند.
 
 
 
شهریار رحمیی اضافه کرد:  به میزان سپرده‌گذاری ناوگان حمل و نقل در صندوق با گذشت بیش از سه ماه سه برابر موجودی تسهیلات به معرفی شدگان پرداخت می‌شود.
 
 
 
در این نشست توافق شد که در جریان یک برنامه میان مدت با تأمین سهم صندوق بتوانند که ناوگان حمل و نقل مسافر شهر بانه را نوسازی کنند و طرفین بر ایفای نقش خود برای امضای تفاهمنامه همکاری برای تامین منابع نوسازی ناوگان حمل ونقل مسافر بانه تأکید کردند.
 
 
 
انتهای پیام/


برچسب ها :

اخبار بانهحمل و نقل درون شهریامنیت مسافرانفرماندار بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی