دوشنبه 19 مهر 1400 / 08:22|کد خبر : 4507|گروه : اقتصادي

56 هزار متر از شبکه سیمی برق فشار ضعیف بانه به کابل خودنگهدار تبدیل شد

56 هزار متر از شبکه سیمی برق فشار ضعیف بانه به کابل خودنگهدار تبدیل شد

مدیر برق شهرستان بانه گفت: در 6 ماهه اول سال جاری 56 هزار متر از شبکه سیمی برق فشار ضعیف شهر و روستاهای بانه به کابل خود نگهدار تبدیل شده است.

به گزارش آربابا خبر، صلاح الدین قادری از تبدیل 21 هزار و ۴۰۰ متر شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار در روستاهای این شهرستان در ۶ ماهه نخست سال جاری خبرداد و گفت: کار برداشت اطلاعات ۳۵ روستای دیگر نیز در دست اجرا است که ظرف ماه های پیش رو تمامی شبکه های موجود نیز اصلاح و ساماندهی می شوند.

وی با اشاره به لزوم اصلاح و نوسازی شبکه فشار ضعیف شهری نیز اظهار کرد: با بهره گیری از تمام ظرفیت های شهرستانی تاکنون 35 هزار و ۴۰۰ متر سیم به کابل خود نگهدار در بخش شهری نیز تبدیل شده است.

مدیر برق شهرستان بانه در ادامه با اشاره به پروژه رفع ضعف ولتاژ در محله دامنه آربابا و کوی فرهنگیان، افزود: با هدف پایداری بیشتر شبکه فاز نخست تعویض هادی های فیدر گلشهر به طول ۶۸۰ متر به بهره بره برداری رسید و همچنین با نصب سرخط های تغذیه بر روی شبکه این مناطق، برق مطمئنی دریافت کرده و مشکلی در ارتباط با خاموشی عملکرد نخواهند داشت.

قادری ادامه داد: با هدف افزایش ظرفیت سازی برای متقاضیان جدید و برقرسانی، تعداد ۲۱ پست هوایی توسط پیمانکار اجرا و به بهره برداری رسیده و ۲۶ دستگاه پست نیز در همین راستا افزایش قدرت داده شد.

وی تعمیرات به موقع شبکه را بهترین راه حل کاهش خاموشی عنوان کرد و یادآور شد: در سال جاری با توجه به کثریت شبکه توزیع در بخش شهر و روستا برنامه ریزی های مناسب جهت جبران نواقص و ادامه تعمیرات جهادی شبکه در بخش بهره برداری صورت پذیرفته و حدود ۸۰ کیلومتر از طول شبکه جاده سردشت به صورت جهادی تعمیر و رفع عیوب شدند.

مدیر برق شهرستان بانه در ادامه به عملکرد واحد مشترکین نیز اشاره کرد و بیان کرد: در ۶ ماهه نخست سال جاری تعداد یک هزار و ۲۹۸ انشعاب جدید در بخش شهر و روستا به فروش رفته و ۵۷۵ مورد تست لوازم اندازه گیری ثبت شده است.

قادری با بیان اینکه کار تکخوانی روستای ساوان با تعداد ۲۵۵ مشترک نیز به اتمام رسیده است، گفت: در 6 ماهه اول سال ۱۴۰۰ تعداد ۱۳۶ پروژه نصب، احداث و اصلاح شده که هزینه ای بالغ بر ۱۳۵ میلیارد و ۶۶۵ میلیون ریال به همراه داشته است و تعداد ۸۰ پروژه برکناری با اعتبار ۴۲ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال به اتمام رسیده است.



برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی