چهارشنبه 18 آذر 1394 / 12:35|کد خبر : 456|گروه : اجتماعي

رئیس ناحیه گاز بانه:

افزایش 15 درصدی مصرف گاز در بانه / تا کنون قطعی گاز نداشتیم

افزایش 15 درصدی مصرف گاز در بانه / تا کنون قطعی گاز نداشتیم

رئیس ناحیه گاز شهرستان بانه از افزایش 15 درصدی مصرف گاز خانگی در این شهرستان طی 72 ساعت گذشته خبر داد و گفت: علی رغم برودت و کاهش شدید دما در این مدت هیچ گونه قطعی گاز، در مصارف خانگی نداشتیم.

آرباباخبر بانه: رئیس شرکت گاز بانه
هیوا فتوحی صبح روز چهارشنبه 18 آذرماه در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این خبر اظهار داشت: با شروع بارش ها و کاهش شدید دما از بامداد روز یکشنبه شانزدهم آذرماه
تمام نیروهای ناحیه گاز بانه برای مقابله با بحران قطعی گاز بحالت آماده باش کامل در آمدند و با تلاش بی وقفه این عزیزان در مدت 72 ساعت گذشته خوشبختانه هیچ گونه قطعی گاز در مصرف گازخانگی شهرستان گزارش نشده است.


وی همچنین افزود: در اثر سردی و کاهش دمای هوا در 3 روز گذشته، مصرف گاز خانگی در شهرستان بانه بین 10 تا 15 درصد افزایش یافت و با توجه به اینکه مصرف گاز خانگی برای ما در اولویت قرار دارد برای جلوگیری از قطعی گاز در منازل به ناچار گاز واحدهای پرمصرف از جمله مرغداری ها، خبازی ها و واحدهای تولیدی را قطع کردیم.

فتوحی با ابراز رضایت از تلاش بی وقفه پرسنل ناحیه گاز بانه خاطرنشان کرد: در این مدت 33 اکیپ فعال در دو نوبت صبح و شب مشغول کار در ایستگاه های بانه بودند که بحمدالله توانستیم با تلاش شبانه روزی این عزیزان و تصمیم گیری های صحیح، خانه های شهروندان را گرم نگه داریم.


وی تصریح کرد:با توجه به اینکه هنوز بیش از 3 ماه دیگر از فصل سرما باقی مانده است لذا از مردم فهیم بانه درخواست می کنیم که در مصرف گاز خانگی صرفه‌جوئی کنند، تا در این فصل شاهد افت فشار و یا قطعی احتمالی گاز در حاشیه های شهر که در انتهای خطوط لوله گاز قرار گرفته‌اند نباشیم.

فتوحی همچنین با اشاره به احتمال قطع یا افت فشار گاز در زمستان از واحدهای تولیدی و مراکز پرمصرف شهرستان خواست که به فکر تامین سوخت جایگزین باشند تا در مواقع بحران با مشکل مواجه نشوند.


رئیس ناحیه گاز بانه از منو اکسید کربن با نام قاتل خاموش یاد کرد و گفت: متاسفانه هر ساله با شروع فصل سرما و استفاده از بخاری های گاز سوز، خبرهایی را از مرگ و میر تعدادی از هموطنانمان  در اثر استنشاق گاز منو کسید کربن از نقاط مختلف کشور می شنویم که با مقداری توجه می توان از وقوع چنین حوادث تلخی جلوگیری کرد.

وی استفاده از بخاری های استاندارد، مطئمن بودن از دفع گاز منوکسید کربن با تست زانوی بخاری در هنگام خواب ، استفاده از کلاهک های
اچ مانند در پشت بام خانه ها را از جمله نکات مهم و قابل توجه در این راستا برشمرد.

 


 



برچسب ها :

افزایش مصرف گاز در بانهقطعی گازبانهآرباباخبر بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی