چهارشنبه 18 آذر 1394 / 13:27|کد خبر : 458|گروه : اجتماعي

رئیس شرکت نفت بانه:

توزیع 22 میلیون لیتر فرآورده های نفتی در بانه/ آمادگی 13 پایگاه ثابت و سیار توزیع نفت در مواقع اظطراری

توزیع 22 میلیون لیتر فرآورده های نفتی در بانه/ آمادگی 13 پایگاه ثابت و سیار توزیع نفت در مواقع اظطراری

رئیس شرکت نفت شهرستان بانه از توزیع و پخش 22 میلیون لیتر فرآورده های نفتی طی 9 ماه گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: 13 پایگاه ثابت و سیار در مواقع اظطراری آمادگی دارند که فرآورده های نفتی را در سطح این شهرستان توزیع کنند.

واحد بلالی در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، در این خصوص اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون 22 میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی در سطح شهرستان بانه توزیع و پخش شده است.

 وی در ادامه افزود: از مجموع این 22 میلیون لیتر
انواع فرآورده های نفتی توزیع شده در شهرستان بانه،  5 میلیون لیترآن نفت سفید و 17 میلیون لیتر مابقی نیز نفت گاز می باشد .

بلالی همچنین از آمادگی 13 پایگاه ثابت و سیار در سطح شهرستان برای مواقع بحرانی و  اظطراری خبر داد و خاطرنشان کرد، در هنگام قطعی گاز و افت فشار ناشی از برودت هوا 5 جایگاه سوخت و 8 نفت کش آماده توزیع فرآورده های نفتی در چنین مواقعی هستند.

  رئیس شرکت نفت بانه با اشاره به برودت هوا در چند روز گذشته افزود: با توجه به کاهش شدید دما در چند روز گذشته و احتمال قطعی گاز ما همه پایگاه های ثابت و سیار خود در سطح شهرستان را در حالت آماده باش قرار دادیم تا در صورت نیاز به سرعت وارد عمل شوند.


 



برچسب ها :

فرآورده های نفتیبرودت هوابانهآرباباخبر بانه

نظرات کاربران :

آربابا [شنبه 21 آذر 1394 | 19:05] پاسخ

لطفا به مدیریت شهرستان اعلام نمایید که از خواب غفلت پا شن یکی از اصول اولیه بحران آمادگیست و اینجاست که میبایست همین حالا نسبت به توزیع نفت و ... اقدام نمایند نه موقع اضطرار که در آن موقع نوش داروی بعد از مرگ سهرابه و باعث هرج و مرج خواهد شد...البته اگر گوش شنوایی باشد.
سپاس از آربابا خبر امید که بر مبنای رسالت خطیر اطلاع رسانی موضوع را بدون سانسور درج فرمایید.

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی