یکشنبه 22 آذر 1394 / 09:24|کد خبر : 470|گروه : اجتماعي

ورود موج جدید بارشی به استان / بیشتر بارش ها بصورت برف خواهد بود

ورود موج جدید بارشی به استان / بیشتر بارش ها بصورت برف خواهد بود

مدیر اداره کل هواشناسی استان کردستان از ورود موج جدید بارشی به این استان خبر داد و گفت: یشتر بارش ها بصورت برف خود را نشان خواهد داد.

به گزارش آرباباخبر، محمد طالب حیدری مدیر اداره کل هواشناسی کردستان در گفتگو با خبرنگار آفتاب دل اظهار کرد: براساس بررسی و تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی و مدل های عددی، از بعد از ظهر امروز یکشنبه تا صبح روز سه شنبه 24 آذر ماه، استان کردستان به تدریج در دامنه امواج بارشی و ناپایدار قرار خواهد گرفت که پتانسیل بارش این سامانه در استان کردستان 30 تا 60 سانتی متر برف خواهد بود.


وی عنوان کرد: بیشترین فعالیت این سامانه از عصر یکشنبه تا ظهر دوشنبه خواهد بود و در ناحیه غرب استان قوی‌تر ظاهر خواهد شد.


حیدری گفت: بارش ها به شکل برف و باران و اغلب برف پیش بینی و در جاده های کوهستانی احتمال کولاک برف و بروز پدیده مه غلیظ وجود دارد.


وی ادامه داد: به دنبال خروج این سامانه بارشی از استان به تدریج از اواخر روز سه شنبه تا آخر هفته هوای استان سرد و شرایط یخبندان را خواهیم داشت.


همچنین سیف زاده مدیر فرودگاه های استان کردستان گفت: هر هفته هشت پرواز و در مجموع 16 پرواز رفت و برگشت تهران - سنندج در استان کردستان انجام  که روز جمعه شرایط نامناسب جوی، پرواز سنندج - تهران را لغو کرد.


گفتنی است مه گرفتگی در مناطق مختلف استان کردستان، موجب کندی تردد در جاده های استان کردستان شده است .

انتهای پیام/ل.ع



برچسب ها :

موج جدیذ بارشاستان کردستانبرف و بارانآرباباخبر بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی