یکشنبه 22 آذر 1394 / 11:01|کد خبر : 472|گروه : ورزشی

آرباباخبر گزارش می دهد/

دو پروژه ورزشی در بانه دهه فجر امسال افتتاح می شوند

دو پروژه ورزشی در بانه  دهه فجر امسال افتتاح می شوند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بانه از افتتاح و بهره برداری از 2 پروژه بزرگ ورزشی این شهرستان در دهه فجر امسال خبر داد.

رحمان لطفی اقدم، روز یکشنبه 22 آذر ماه در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، اظهار داشت: استخر سرپوشیده مجموعه شهید صفری و خانه ژیمناستیک بانه در دهه فجر امسال افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

آرباباخبر بانه: استخر مجموعه شهید صفری بانه

استخر سرپوشیده شهید صفری تقریبا تکمیل شده است:

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بانه با بیان اینکه استخر سرپوشیده مجموعه شهید صفری در حال حاضر از پیشرفت 97 درصدی برخوردار است گفت: تمام کارهای فیزیکی مربوط به این پروژه ورزشی به اتمام رسیده و تنها کاری که مانده مربوط به گازکشی این پروژه و آبگیری استخر است که آن هم در دست اقدام می باشد.

وی، وجود این استخر را برای شهرستان بانه از ضروریات دانست و افزود: شهرستان بانه با داشتن جمعیتی بالغ بر 130 هزار نفر فقط از یک استخر مربوط به بخش خصوصی برخوردار بود که این استخر نیز به تنهایی جوابگوی نیازهای شهرستان نبود.

  لطفی اقدم با اشاره به اینکه استخر جدید الاحداث مربوط به اداره ورزش و جوانان بانه و در اختیار هیئت شنای شهرستان قرار خواهد گرفت خاطرنشان کرد، علی رغم اینکه این استخر در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت در کنار آن هیئت شنای شهرستان بانه نیز می تواند با در نظر گرفتن سانس های اختصاصی جهت آموزش عموم شهروندان و تیم منتخب بانه در این رشته ورزشی برای آماده سازی جهت شرکت در مسابقات شنا نیز برنامه ریزی های لازم را انجام دهد که امیدواریم  با بهره برداری از استخر مجموعه شهید صفری بخش قابل ملاحضه ای از نیازهای شهرستان در این حوزه ورزشی مرتفع شود.


رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بانه، مساحت این استخر را دوازده در بسیت و پنج عنوان کرد و گفت: کل اعتبار هزینه شده برای تکمیل این پروژه ورزشی از ابتدای احداث آن که از سال 1376 می باشد تا به امروز  بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است که در دهه فجر امسال بصورت رسمی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.


پروژه خانه ژیمناستیک بانه بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد:

 

آرباباخبر بانه:خانه ژیمناستیک  بانه
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بانه، خانه ژیمناستیک این شهر را دومین  پروژه ورزشی آماده بهره برداری در دهه فجر امسال عنوان کرد و گفت: این پروژه ورزشی از جمله طرح های مصوب سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان می باشد که تا به امروز از پیشرفت فیزیکی 90 درصدی برخوردار می باشد.

وی این پروژه را نیز قدمی مثبت و مهم در رشد و پیشرفت ورزش شهرستان در رشته ورزش های پایه دانست و گفت: با توجه به اینکه ژیمناستیک جزء ورزش های پایه می باشد و شهرستان بانه نیز در این حوزه از پتانسیل و ظرفیت های قابل توجهی برخوردار می باشد لذا امیدواریم که با بهره برداری از این سالن اختصاصی مربوط به این رشته، شاهد رشد و بالندگی
هرچه بیشتر و روز افزون  ژیمناستیک در بانه باشیم.

لطفی اقدم خاطرنشان کرد، این پروژه از سال 90 کلنگ زنی شده بود که عملیلت احداث آن مدتی بدلیل کمبود اعتبار با وقفه مواجه بود که خوشبختانه با تلاش و حمایت های نماینده شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی از محل ماده 180 که در اختیار نمایندگان مجلس قرار دارد مبلغ 200 میلیون تومان برای تکمیل آن در نظر گرفته شد و به تازگی نیز مبلغ 400 میلیون تومان دیگر از محل اعتبارات ملی برای تکمیل آن تخصیص یافته که امیدواریم با تزریق این اعتبارات به پروژه مذکور  تا دهه فجر امسال شاهد افنتتاح و بهره برداری از این پروژه ورزشی نیز باشیم.
آرباباخبر بانه:خانه ژیمناستیک بانه

آرباباخبر بانه:خانه ژیمناستیک بانه


 

آرباباخبر بانه

 

 



برچسب ها :

دو پروژه ورزشی بانهدهه فجراستخر شهید صفری بانهخانه زیمناستیکآرباباخبر بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی