چهارشنبه 1 مهر 1394 / 13:29|کد خبر : 49|گروه : فرهنگي

زنگ مهر و مقاومت در مدارس بانه طنين انداز شد

زنگ مهر و مقاومت در مدارس بانه طنين انداز شد

صبح امروز، 27هزار دانش آموز در بانه سال تحصيلي جديد را با نواخته شدن زنگ مقاومت آغاز كردند.

به گزارش آرباباخبر، صبح امروز اول مهرماه، 27هزار دانش آموز در بانه سال تحصيلي جديد را با نواخته شدن زنگ مقاومت آغاز كردند.

رضا خضري مدير آموزش و پرورش بانه در ابتداي اين مراسم ضمن تبريك سال تحصيلي جديد ياد و خاطره هشت سال دفاع مقدس را نيز گرامي داشت و گفت: امروز در سايه مجاهدت و ايثار رزمندگان هشت سال جنگ تحميلي ملت ما در كمال امنيت و آرامش به زندگي خود ادامه مي دهند.

وي با اشاره به موفقيت دانش آموزان و كسب رتبه هاي برتر كنكوري در سال تحصيلي گذشته ابراز اميدواري كرد: امسال در سايه تلاش معلمان و همت خود دانش آموزان شاهد كسب رتبه هاي برتر بيشتر و موفقيت زيادتر دانش آموزان باشيم.

خضري همچنين فرا رسيدن عيد قربان عيد عبادت و بندگي را نيز تبريك گفت و خاطرنشان كرد، عيد قربان يادآور عبادت و بندگي خالصانه بندگان بدرگاه خداوند متعال است و همه ما بايد از اين مناسبت ها درس عبادت و بندگي بياموزيم.

در ادامه سرهنگ يعقوب صفاري نيز ضمن تبريك مناسبت هاي هفته دفاع مقدس و عيد قربان گفت: همدلي و اتحاد ملت ايران در طول هشت سال جنگ تحميلي موجب شد كه ملت هميشه سرافراز ايران اسلامي از اين عرصه سخت با موفقيت بيرون آيند.

وي امنيت پايدار مردمي ، عزت و اقتدار جمهوري اسلامي در منطقه و دنيا را از آثار و بركات دفاع مقدس و ايستادگي ملت ايران برشمرد.



 



برچسب ها :

زنگ مهر و مقاومتبانهسال تحصيلي

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی